2013. október 7., hétfő

Antik is, rózsás is...

Annyira régen dobozoltam, hogy már elvonási tüneteim voltak. A bosszantó az egészben, hogy többen is várnak tőlem dobozt, amit megígértem, hogy elkészítem, de mindegyikhez hiányzik valami, ami miatt még nem álltam nekik.Van, amihez beszerezni kell még valamit, s van olyan, aminél már minden meg is van talán, csak éppen belőlem hiányzik az ihlet.
Viszont dobozolnom, mint írtam már muszáj volt. Nem is azok a klasszikus fa dobozok, háncs az alapjuk, de olyan kis nosztalgia-hangulatú, kopottas, avittos kis darabok lettek.Szóval végre dobozoltam újra, mint Tóték, s Tóték lányaként jelentem: jólesett.








Végre előkerült a tavasszal emlegetett horgolt terítő, amit egy kolléganő készített és szereplője volt a munkahelyi kézműves kiállításnak - igazán nem érdemelte meg, hogy ilyen sokáig a szekrényben lapuljon. Csere akció volt, a készítője "beleszeretett" az egyik dobozomba én pedig az ő horgolt terítőjébe. Már akkor tudtam, hogy gyönyörű háttere lehet majd a munkáimnak!

2 megjegyzés: