2016. január 26., kedd

Egy kis "Paris-Paris-Paris..". Párizs dekupázsba öntve

...hát nem sugároztam pozitív életérzést senkinek a tavalyi utolsó bejegyzésemmel... bocsánat!
De új év - új élet - s pozitív életérzés!!!!  Szeretném, küzdök is érte, mindenkinek ezt kívánom, s én magam is próbálom...Első csoda, hogy végre ecset volt a kezemben. Igaz, ez a doboz megállt vagy fél évre  (pedig sok technikát teszteltem,kipróbáltam rajta), mert ha jól emlékszem tavaly nyáron szinte készen volt, csak lakk, szalag, kis  csicsoma kellett még rá, de azóta csak akkor dekuztam, amikor nagyon akarták... igy ez is félbe maradt. Viszont befejezetlenül is ez kellett valakinek, - igy hát elkészült. Mellesleg "félkészen" is szerettem, csak elveszett az ecsetem...







Suhajda Zsófi , Fekete Andi, Mari, üdvözöllek benneteket ezen az oldalon!  Különös szeretettel azért, mert igen sok ideig nem történt itt semmi, s Ti mégis regisztráltatok a rendszeres látogatók közé! Nagyon köszönöm! 


4 megjegyzés:

  1. Szia Rózsa!

    Nagyon gyönyörű munka, ahogy Tőled megszoktuk!

    Kecskemétiné Gyenis Zsuzsa

    VálaszTörlés
  2. Örülök, hogy újra olvashatlak. :)

    VálaszTörlés
  3. Örülök, hogy újra olvashatlak. :)

    VálaszTörlés
  4. Nagyon köszönöm Lányok! Noraletta: sajnos tényleg nagyon eltűntem, de igyekszem újra beiktatni ezt a hobbit az életembe. :-)

    VálaszTörlés