2012. szeptember 18., kedd

Decoupage sportra hangolva újra

Amikor először tévelyedtem el olyan formán, hogy a sporttörténelem nagyjait kérték tőlem decoupage-olva, azt hittem csak egyszeri kis kitérő lesz az életemben, de valahogy nem így történt. Találtok ilyen témát visszalapozva a blogban, s valahogy úgy hozta az élet, hogy ismét a sport világába kellett belenyúlnom. Ám a megrendelő és a megajándékozott egyaránt nagyon fontos nekem, s egyébként sem volt ellenemre. A megrendelő a nagyobbik fiam volt, a megajándékozott pedig legkedvesebb, s egyben legrégebbi barátja. Ez a barátság már óvodáskor óta tart, s irigylésre méltóan őszinte. A történet apropója, hogy ez a kedves fiú "elindult" szerencsét próbálni, s a hétvégén Angliába repült egy új és jobb élet reményében. Hazudnék, ha azt mondanám nem értem meg, de ebbe most nem kezdek bele.
Mivel nagy foci-őrült, s kedvence a Chelsea, így a kérés egy olyan pasis doboz volt, amin ők vannak. Fiam összeválogatott egy csokor képet, a többit rám bízta. A doboz pedig souvenirként a baráttal repült, így mindketten egészen közel kerültek a Nyugat-Londonban lévő Chelsea Football Clubhoz.
Nem voltak játékosbeli kikötések, vagyis hogy kik legyenek rajta, Ádám szerint Fercsinek ha nem is naponta, de gyakorta változik, hogy csapaton belül éppen ki a kedvenc, egyedül Didier Drogba labdás képét szerette volna a fiam, hogy feltétlenül felkerüljön. Meglett, ezért került ő a doboz elejére. Bevallom volt  azért "csajos szemmel történt válogatás" is. A kapott képekből van, aki azért került fel, mert mint pasira rá esett a választásom, ő Fernando Torres. Na jó, így is lehet, bocsi, de a focihoz én csak ilyen szemmel, s csak ilyen szinten értek. A Club egyébként 1905-ben (!) alakult, s ez már önmagában is sporttörténelem szerintem.
 Remélem Fercsinek élőben is sikerül majd a kedvenc csapatának szurkolni, s azt is szívből kívánom neki, hogy megtalálja a számításait (a doboz mindenesetre igen méretes, jó sok manit lehet spórolni bele :-) .






4 megjegyzés:

  1. Kedven színemmel! Imádom a kéket! Szép lett! :)

    VálaszTörlés
  2. Helló, jó kis kihívás volt! A végeredmény nekem is tetszik. Én is szeretem a kéket, de ez a csapat eleve ebben "zúz", így megkönnyítették a dolgomat. Oooolyaaan jooóóó ogy szoóoltoook hozzáááám!!!!! Jó sokáig igen nagy csend volt itt hozzászólás terén! Légyszi légyszi ...

    VálaszTörlés
  3. Gyönyörű írás, és gyönyörű ajándék volt ez számomra a kiutazásom napján! Nagyon hálás vagyok érte, és nagyon szépen köszönöm :) ! ! ! Puszi!

    VálaszTörlés
  4. Kedves Fercsi!
    Őszintén örülök, hogy valahogy "idetaláltál", s nagyon köszönöm ezt a néhány szívet melengető szót. Kedves ténykedés volt annak idején ez a doboz, s örülök, hogy "célba talált". Most, hogy hónapok elteltével a megjegyzésedet látva visszaléptem ide újra felidéződtek a búcsúzásod pillanatai. Egyszerre szurkoltunk neked és szomorkodtunk miattad, s nem is tudom melyik érzés volt bennünk erősebb. Még egyszer köszönöm, hogy itt jártál. A doboz pedig remélem már tömve van :)

    VálaszTörlés