2013. szeptember 10., kedd

Keresztelő

Tegnap már nem értem vissza este, de hoztam a keresztelőre készült apró kis ajándékaimat, amiknek már van köze a decoupage-hoz. Egyszerű kis baba-dolgok, de hasznosak, egy törlőkendőtartó és egy babavállfa. Egy darabig azon tanakodtam, hogy milyen képecskék kerüljenek rá, de keresztapa, azaz nagyfiam gyorsan segítségemre lett. Két kezembe lengetve kétféle képanyagot kérdeztem tőle:: "Melyik legyen? Zsiráf, egérke, maci? Vagy autó, repülő, vonat?"  Pikk-pakk jött a válasz:  "Egyértelmű! Autó, repülő, vonat."
Igenis, keresztapa, értettem...
Ma jártam a babaszobában, s jó volt látni, hogy a törlőkendőtartó be lett üzemelve és a vállfán egy édes kockás kis ingecske lóg! :-)

Szerettem volna, ha nem csak Gábor, hanem a nővére is kap egy kis apróságot, ezért készítettem neki is egy vállfát, ez felnőtt méretű, de aki kapta is már kész kis nő, ehhez igazítottam a kinézetét, amolyan csajos darab lett.









Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése