2014. április 12., szombat

Valami egyszerűt szerettem volna...

... igen, valami egyszerűt, mert nem biztos, hogy jó dolog a tudásom 80 %-át felpakolni bármire. Valahogy besokalltam, a kis "Krea-csapatomnak ki is fejtettem ezt. Már eljött az az idő, amikor nem csináltam semmit, hosszú ideig, mert valahogy nem éreztem, hogy "ez  belőlem" jön. S  kedves barátosnőim arra biztattak, hogy készítsek valami olyasmit, ami én vagyok, mindenkitől függetlenül, csak és kizárólag én.
Megfogadtam, s hihetetlenül "egyszerűre" vettem a figurát. Mert a kevesebb néha több, én hiszem és érzem ezt...
Az egyszerűség jegyében -mert ez nekem így tetszett: semmi  extra, csak mert nekem ez így szép:






4 megjegyzés:

  1. Szia Rózsa!

    Igazán nagyon gyönyörű - mint mindig - amit készitettél!
    Csak csodálni tudom!

    Puszi: Kecskemétiné Gyenis Zsuzsa

    VálaszTörlés
  2. Nagyon bájos,csodálatosan szép! Csepeli Eta

    VálaszTörlés
  3. Ez egyszerű ? Akkor milyen a bonyolult ? Gyönyörű !!! :-)

    VálaszTörlés
  4. Köszönök minden dicséretet - bár nap mint nap kapnék ilyeneket! Ami a technikát illeti: ez tényleg az egyszerű kategória: itt a kép és az alap pikk-pakk társra lelt, s nincs rajta több (akár több napnyi) technika - mégis egyben van. Nekem legalábbis., De ez lehet, hogy nem mérvadó, mert én az ilyen vintage kislányos képektől alapból elolvadok - s annyira tetszenek, hogy nem is érzek késztetést arra, hogy sok mindent hozzátegyek. Inkább csak igyekszem egyben tartani a "látványt". Még egyszer köszönöm a kommentjeiteket. Írjatok sokszok- sokat! :-)

    VálaszTörlés