2014. április 2., szerda

"Egyszerűen" szép...


...hosszú csend után ... itt vagyok.
Elvesztem...és el kell mondjam Nektek őszintén ,hogy úgy érzem amolyan alkotói válságban  is voltam/vagyok, s remélem ezen "átbillenek" előbb-utóbb", de a lényeg, hogy az elmúlt időszakban nagyon  takaréklángon voltam, s ezt nem is értem magam sem.
Ma sem hozok  friss tárgyat, de azért a "kertek alól" való. Boda Gabinál készült, s amiért "titokban" maradt, annak oka, hogy ajándékként indult, s nem akartam túl korán "publikálni".
Egy doboz, ami egyszerűségében szép:










2 megjegyzés:

  1. Szia Rózsa!

    A doboz nagyon szép és ízléses.

    Puszi: Kecskemétiné Gyenis Zsuzsa

    VálaszTörlés
  2. Köszönöm - többen azt mondták, amolyan esküvőre menyasszonynak való darab (kértek is egyet ilyen alkalomra).

    VálaszTörlés