2014. szeptember 18., csütörtök

Ez is Noszvaj - egy kis "aprócska"

... nem is én lennék, ha Noszvajon legalább egy ilyen vintage stílusú, kicsilányos valamit nem csináltam volna. Szívem csücske téma - hiába, ettől már nem szabadulok, de higgyétek el nem is akarok...
Boda Gabi mindenkit meglepett egy "zsákbamacskával". Nagyon kedves volt Tőle:mindenki húzott egy számot első nap estéjén, s egy-egy ilyen szám mindenkinek tartogatott két olyan alapanyagot, amit, ha úgy érezte, hogy kevés a feladat, kézbe vehetett és dolgozhatott vele saját ízlésére és kedvére hangolva.
 Nos a feladat nem volt kevés, alig győztük, de érdekes módon a csapat nagy része legalább egy ilyen tombola-tárgyat "megmunkált" ottléte alatt. Én is egyet.
A bájos kislány a cicával a kezében egy szappanmárka "reklámarca" a XIX. század elejéből.
Elhoztam Nektek az eredetit is, menthető, használható formátumban.
Remélem, lesz közöttetek olyan, aki örömmel fogadja!





3 megjegyzés:

  1. Szép és köszi a képet - elmentettem magamnak.Nem is tudtam, hogy köze van a régi szappanokhoz - eddig csak dekupázspapirként ismertem. Ezért is szeretem a blogodat - mindig tanulok belőle. Köszi - Kata

    VálaszTörlés
  2. Én le se veszem az állványról a kiscsajt -mármint a szappanról. Igy szeretném felhasználni. Nagyon köszönöm. A kép is tetszik, amit csináltál, szép, mint minden nálad! Jöhetne töled sok ilyen kép - irtam ezt már régen egyszer! Bogi

    VálaszTörlés
  3. Nagyon szép a kép - mint minden munkád - amit készítettél!

    Kecskemétiné Gyenis Zsuzsa

    VálaszTörlés