2012. augusztus 5., vasárnap

Noszvaj - 4 napos hosszú hétvége 1. rész

Itt az ideje, hogy saját magam is látogassam ezt a blogot, s ne csak Ti! Bocsi, kicsit időzavarban vagyok, de megérkeztem. Talán ott kezdeném, hogy üdvözlöm az újonnan érkezőket Pillimolli, Téged már köszöntöttelek a bejegyzésednél, de itt is szeretnélek, örülök, hogy rám találtál. Ráday család, legyetek üdvözölve, s legyetek gyakori vendégek a portán. Mucsmdr - mit is mondhatnék? Szép a mosolya!!!! Ugye nem egyszeri és megismételhetetlen? Szeretném, ha gyakran bevillanna ez a furi mosoly a portán!

Ott folytatnám, hogy múlt hévégén Noszvajon jártam, amolyan kreatív hétvégén. Hát... nagyon-nagyon jól éreztem magam! Egy olyan alkotótáborban voltam, ahol a két Gabi - Bryell és Sólyom Gabi - voltak a "háziasszonyok", s mindenki, aki ott volt, amolyan megszállott deoupage-örült. Klassz ennyi egy húron pendülő embert "összezárni", kifejezetten jó dolog kerekedik ki belőle. Amiket alkottunk, az talán tükrözi ezt. Íme!
Készült egy táblakép, azt kell mondjam, nagyon munkás, nagyon "technikás" darab, engem ennél inkább a technika csábított,maga a végeredmény kicsit más, mint ami én vagyok, de jelentem itthon talán ennek volt a legnagyobb sikere, mindkét fiam közölte, ezt ő bizony szívesen kitenné a szobájába, hát, még nem tudom hogy tegyek igazságot..., ezt majd valahogy meg kell oldanom.











3 megjegyzés:

  1. Az a vicc, hogy egy ismerősöm meglátva a kalapos csajt nálam, azt mondta, hogy ez nagyon tetszene a fiának... Pedig én úgy érzem ez egy nagyon csajos kép. :)De ezek szerint inkább a pasiknak jön be. Érdekes

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Még jó, hogy mégis elhoztunk néhány ajándék "kalapost", pedig emlékszem mennyire nem akartál belőle az elején. Lehet, hogy ez valami új irányzat kezdete lesz nálad, :) és így már a nőcik megvannak, csak alkotnod kell!

      Törlés
  2. Hirtelen nem értettem, hogy mire is gondolsz, de leesett a tantusz. :)
    A kalapos papír! Már egy pici dobozkát készítettem vele.
    De itt most a kalapos zsabós csajszira gondoltam, amivel annyit küzdöttünk. :)

    VálaszTörlés