2012. augusztus 25., szombat

Nosztalgia teásdoboz

Kicsit távol maradtam a blogtól... volt nálunk jó nagy festés, hát azokban a napokban bizony csak a falról lecsiszolt port simogattam le a számítógépről, aztán úgy döntöttünk, hogy legyen már vakáció, s a szépen kifestett otthonunkat kicsit magunk mögött hagytuk. Bizony jó volt!! :) Néhány napja ugyan hazatértünk, de őszintén szólva én annyira szeretek itthon lenni, hogy ilyenkor észre sem veszem, s úgy elmúlik a nap, hogy már este is van. Azért hobbyzás terén már volt némi elvonási tünetem, szerintem is, a családom szerint is. Túlságosan mégsem sikerült belebonyolódnom, helyette főztem ketchupot, pizza-alapnak  kertünkben termett bazsalikommal és oreganoval ízesített sűrített paradicsomot, jóízűen rendet raktam a szekrényekben, stb...  De úgy döntöttem, hogy azt a néhány félig kész terméket, ami valamiért csak addig a fázisig jutott el a készítés  terén, hogy jó lesz, sikerült, azokat kézbe veszem, s befejezem. Ezeken már tényleg csak a végső simogatás maradt el, belül pácolás, kívül lakkozás, zsanérok visszaszerelése...
Az egyik ilyen darab ez a teásdoboz, tényleg kb. egy órás munkafázisra várt, hogy kész legyen hónapok óta. Egy négyrekeszes doboz volt az alap, aminek üveg-betét a teteje, erre dolgoztam, s a végén ún. folyékony üveggel, üveglakkal, nem is tudom minek kell hívni "öntöttem be" a kép tetejét. /Elmentem, megnéztem , Pentart márkájú, A-B, tehát két komponensű cucc, üveglakk névre hallgat. Nagyon szép hatása van, olyan a végeredmény, mint egy fényes csempe és nagyon ellenálló száradás után./   Persze a kép, amit használtam nem passzolt az üveglapra, kisebb volt, ezért jobbról és balról a szélén kicsit hozzá kellett festeni, nem sokat, de azért kellett egy kis ecset-játék.
Ilyen lett:







Muszáj leírnom, a papír Sólyom Gabitól van. Több okból, egyrészt, mert arról írtam már korábban  blogban, hogy mennyire jó, hogy az ő decoupage-papírjai mindamellett, hogy nagyon szépek, még nem amolyan tucat-termékek, ezekkel még nem találkozunk lépten-nyomon, ha a neten szörfözünk, s decoupage-alkotásokat sasolunk, másrészt sajnos azért, mert Gabi fog ugyan papírokat tervezni, de azokat már nem saját maga,  hanem  - bocsi, most nem írhatom ide melyik - egy neves cég fogja forgalmazni, s valamiért én már most hiányolom emiatt Gabi papírtervezési teljes szabadságát. Bár ne legyen igazam! A harmadik ok, hogy leírhassam, hátha valakinek "jól jön" az információ, Gabi a blogján, pont emiatt a váltás miatt igen nagy árleszállítással árusítja ki raktáron lévő készletét! Ígérem, a jövőben nem írom, ha bármi alkotásom képanyaga Tőle származik - pedig lesz még ilyen szerintem bőven, én bizony bespájzoltam Sólyom Gabi-s papírokból rendesen :) - , de úgy érzem most az egyszer, mivel a forrás megszűnni készül, s ráadásul még jó nagy akció is van vásárlás terén "közérdektől vezérelve" megteszem.


4 megjegyzés:

  1. Szép munka Rózsa! Szeretem nézni az alkotásaidat! :)

    VálaszTörlés
  2. Én pedig szeretem a kommentjeidet! Ezt az előző bejegyzésnél teljes nyíltsággal le is írtam! Ha valaha a legtöbb kommentet írót díjaznám, az az eddigiek alapján Te lennél! De ennél is mélyebb érzés: ha a legkedvesebb hozzászólót díjaznám, az is Te lennél. Azt hiszem hirdetek nyilvánosan egy hozzászólás-bajnokságot és erre még visszatérünk:) Addig is így, ismeretlenül is köszönöm, hogy figyelsz rám, hogy "hozzám szólsz", hogy "értékelsz".

    VálaszTörlés
  3. Köszönöm Rózsa! Igazán nem fáradtság, egypár szót írni! (Lehet, hogy már találkoztunk életünk során! A férjem csőszi, és én is laktam ott 11 évig! :)))

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hát Csősz tényleg itt van a szomszédban! :)
      De a pár szót tényleg köszönöm!

      Törlés