2013. május 13., hétfő

Egy gyors renoválás

Igaz, ami igaz, ez bizony nem a túlbonyolított darabok egyike. Köze sincs a decoupage-hoz. Mondhatom azt is, csak azért készült, hogy legyen már végre csak egy kicsit, csak egy rövid időre festékes a kezem! Olyan időzavarban vagyok, hogy már ennyivel is beértem, s ennyi is kifejezett örömmel töltött el. Azon gondolkodom, feldobok itt egy hirdetést:  "Szívesen és szeretettel látom azokat a valós portámon, akik imádnak kertészkedni, de nincs rá lehetőségük". Mert nekem van, mármint kertem, csak így nincs lehetőségem annyit és akkor kreálni, amennyit és amikor csak akarok! Na jó, viccet félretéve, tényleg sokkal kevesebb az időm mostanában a hobbimra, s valamiért olyan fáradt vagyok, hogy míg máskor késő este képes voltam nekiállni, mostanában bizony gyakran helyette inkább csak nézek ki a fejemből. Remélem elnövöm.
Ez a kis felújítás mamikánknak készült. Néhány éve tőlünk kapta ajándékba ezt a kis virágállványt, ami a teraszt díszíti nála, s nagyon el volt keseredve, hogy lekopott, eltűnt a "gyári" fehérre mázolt felirat, s kérdezte: nem tudnám-e megjavítani? Jelentem tudtam, bárki tudná, hiszen ez nem az én érdemem, sokkal inkább a Pentacolor viaszpaszta nevű termékét illeti érte dicséret. Nagyon klassz termék, sokoldalúan használható és olyannyira tartós, hogy ahova odakenjük, az bizony visszatörölhetetlenül ott is marad! Mami nagyon örült, s már tervbe van, hogy milyen új virág költözik a kora tavaszi helyébe (Az is megérne majd egy fotót, anyák napjára kapott egy gyönyörű rózsatőt,kicsi méretű, de nem az a hagyományos törpe  és szép telt, fáradt-rózsaszín virága van. Csodaszép!)

Megint bővült az olvasói táborom! - ennek nagyon örülök, ilyesminek mindig nagyon örülök! Kedves Drosne Marika, boldog vagyok, hogy rám találtál, s regisztráltál a rendszeres látogatók táborában. Gyere sokszor! :)




A terasz, s az egész ház felújítás alatt van, a háttér azért olyan, amilyen! Viszont szép lesz!

Köszönöm, hogy benéztél!

1 megjegyzés:

  1. Ami igaz az igaz, a jó idő beálltával annak is kevesebb ideje lesz akinek nincs kertje amit művelgetni kell, de majd hozzászokunk és akkor elmúlik a fáradtság is...csak kitartás...nagyon szép lett az állvány::))

    VálaszTörlés