2013. május 5., vasárnap

Ódon hangulatban...

Hoztam ma este valamit, mert már elvonási tünetem van, olyan régen jártam itt! Sajnos ennek a legfőbb oka, hogy nem is készült a portán szinte semmi, pedig még néhány nap szabadságon is voltam, de kreálásra nem igen volt időm. És még mennyi mindenre nem jutott! Lehet, hogy öregszem és lassulok?
Ez az ódon hangulatú falikép is hetekkel ezelőtt készült, ma csak a fotózás történt, az is "sebtében", hogy ne kelljen lámpafénynél kínlódnom.
Eredetileg egy fa képkeret, egy mdf-lappal a közepén. Hátul kapott egy akasztót. A bal felső sarokban stencillel és mágnespasztával dolgoztam, az a rész így mágneses és  kis üzenőcetlivel még hasznos is lett. A kis kulcsra ragasztottam egy pici, de nagyon erős mágnest, ami biztonságosan megtartja a kis cetlit. Nem üzentem rajta Nektek semmit, de innen köszönöm, hogy benéztetek! :)





2 megjegyzés: