2013. május 28., kedd

Egy kis tengerparti hangulat

Olálá!
Végre eljutottam oda, hogy sikerült valamit elkészíteni, lefotózni és idehozni. Csak a fényképezés váratott magára öt napot, az indulása ennek a vázának pedig egyenesen vicces volt. Kb. három hétig annyi történt vele, hogy állt az asztalon a nappaliban, én pedig esténként néhány percen keresztül bámultam rá, azon gondolkodva: mihez kezdjek vele? Persze nem is igen maradt volna több időm és energiám a hobbizásra, hiába na, a főzőkanál, a kerti szerszám és az ecset nem fér bele egy női kézbe egyszerre! S a porszívót, partvisnyelet és egyéb benti kelléket még meg sem említettem:)
Aztán csak elindult, de akkor meg kénytelen voltam a "műsorváltoztatás jogát" fenntartva valami teljesen másmilyent készíteni, mint amit a kezdetekkor szerettem volna. Mert azzal kezdtem a munkát, hogy azt a felső-belső peremet készítettem el, ami így üresen is látszik - persze kívülről, hogy belül az üveg mindenhol üveg maradjon -. Szerettem volna, ha akkor is mutat ez a rész, ha éppen nincs benne semmi, de olyan tengert idéző mintát sikerült rátennem, hogy bármennyire is tetszett, sehogy nem illett bele a korábban elképzelt képvilágba. Szóval én nem ilyen lovat akartam, kénytelen voltam tengeresre venni a figurát. Hogy szett legyen kapott társként egy gyertyát tartóval - a gyertya alatti tálka amolyan újrahasznosított darab, bolhapiacos fém tálka, de nagyon jó formával és mérettel -. Ilyen lett.
Van egy csomó kagylóm,csigaházam és mindenféle ilyen tengeri ketyerém - egyszerűen imádom az ilyesmit -, most legalább van mivel összeházasítanom őket.






3 megjegyzés:

  1. Szépséges lett Rózsa! :)
    Megérte ennyit váratni a vázát, az eredmény magáért beszél! :D

    VálaszTörlés
  2. Nagyon köszönöm! Bocsi, hogy ilyen későn reagálok, élek ám, csak el vagyok havazva. De hamarosan jelentkezem - csak elsöpröm a havat :)

    VálaszTörlés