2013. július 6., szombat

Ballagásra üvegeztem

Be kell valljam nagyon örültem, hogy hosszú távollét után a minap feltéve valamit egyből szép számmal nyitottatok be a portámra, igazán köszönöm. Külön öröm, hogy ketten regisztráltatok is, Aliz és Pokasszony 78 üdvözöllek benneteket nálam. Gyertek gyakran! :)

... ahogy ígértem, jöjjenek az üvegtálak. 11 darabot kellett készítenem, bizony volt "műhelyhangulat" a lakásban, szépen belaktam a nappalit arra az időre.
Kettőt férfinak szántak, gondolom nem nehéz kitalálni melyikek készültek nekik.
Se túl egyszerűt, se nagyon túlspirázott darabokat nem akartam készíteni, s mondanom sem kell nem akartam sorozatgyártani sem. Ilyenek lettek.
A tálak aljára dekupázsoltam egy címkét, ami később a pedagógusokat erre az osztályra emlékeztetheti majd.
(Eddig is az volt a véleményem, hogy legnehezebb üveget fotózni, s ez bizony most sem változott meg, pedig nappali fénynél fényképeztem, de a színek, a színekkel való játék nem igen köszön vissza.)


















7 megjegyzés:

  1. Rózsám!
    A hosszú "hallgatás" meghozta a gyümölcsét!
    Nagyon szépek lettek! Gratulálok! :))))

    VálaszTörlés
  2. Hűű, de jó sorozat!
    Szinte tarka vásári forgatag. Látszik, hogy minden személynek "testre szabtad"!

    VálaszTörlés
  3. Nagyon szépek lettek ismét!Ügyes vagy! :)

    VálaszTörlés
  4. gyönyörűek:) különösen a közép tájon lévő lányka arccal díszített, de hát te ezt tudod::))
    Örülök hogy hallottam felőled:)

    VálaszTörlés
  5. Köszönöm Nektek! Tényleg hosszan hallgattam, de örülök, hogy "nem hagytatok el"!!! Tudod Erika, bár az én csemetéim is ebbe az iskolába jártak, azóta oly sok idő telt el, hogy a tanári kar felét nem is ismerem. Talán ezért éreztem úgy, hogy mind más-más legyen, de azért érezhető maradjon, hogy egy kézből valók.
    Pillimolli, tudom én :) - s a két lányka közül is ha tippelnem kell, Tiéd a két kezével arcocskáját támasztó, kicsit rózsaszínes színvilágú. Ugye?

    VálaszTörlés