2013. július 4., csütörtök

Megvagyok :)

Elvesztem, de megkerültem...
Amióta megvan ez a blogom ilyen sokáig soha nem maradtam távol tőle, de ez most valahogy így alakult.
Azért "alkottam", csak valahogy a hetek óta tervezett feltöltés is sorra elmaradt.
Ballagásra kértek tőlem ajándékokat, konkrétan egy nagy orchidea-mintás ékszeres dobozt és 11 üvegtányért. Ma este "elhoztam" a dobozt, ezt az osztályfőnök kapta, s ígérem hétvégén a tányérokat is felteszem.
A doboz belsejébe kérésre a "nebulók" tablóképeiből összeállított montázs került, erről nem töltök fel képet, de jól nézett ki. Még párnát is kapott a doboz alja - elvégre ékszeres doboznak készült.

A képen a virág igazi, véletlenül néhány nappal korábban letörtem egy cserép orchideám virágját, s a fotózáshoz még jól is jött.





Egy apró megjegyzést, figyelem-felkeltést szeretnék tenni, arra gondolva, hogy azoknak, akik maguk is a decoupage szerelmesei talán jól jöhet: egyfázisú repesztőlakkot használtam, de szándékosan kétféle hatást szerettem volna elérni, ezért ugyanazt a technikát és ugyanazokat a festékeket kétféleképpen tettem fel. A doboz tetején szivaccsal, tamponálva, a doboz oldalán pedig ecsettel tettem fel a második, világos színt. Jól látható, hogy ugyanaz a szer mennyire mást-mást tud mutatni pusztán attól, hogy éppen hogyan használjuk.

Az egyfázisú repesztést szerintem nagyon nem kell részleteznem, talán csak néhány szóval, hátha éppen most jár itt valaki, akinek jól jöhet: akrilfesték(világos, vagy sötét) - egyfázisú repesztőlakk - akrilfesték (az alul használt szín kontrasztja, tehát ha az világos volt, akkor most sötét, ha első lépésben sötétet használtunk, akkor most világos).

Ígérem nem tűnök el ilyen hosszú időre többet és hétvégén "hozom az üvegtálakat is!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése