2013. november 25., hétfő

Karácsony fényei

... mert bizony az ünnep a kertek alatt van, ma már hóesést is láttam, szinte nem hittem a szememnek!

A múltkor mutatott fém tálkák mennyisége is sugallta talán (pedig nem is raktam egy kupacba mindet), hogy nem csak két gyertya készült. A két angyallánynak van egy fivérük is, most azt szeretném megmutatni.
Még tavaly, karácsony előtt vettem ezeket a rizspapírokat, csak valahogy a szekrény aljában maradtak - sajnos idő hiányában annyi minden elmarad, örökre, vagy csak jó időre - de ezzel gondolom nem vagyok egyedül.
Mindenesetre a rizspapíron igencsak óriás méretben vannak ezek az angyalkák, kifejezetten méretes gyertyákat kellett beszerezni hozzájuk.



















(Az új képszerkesztőim - hát feladom, egyet még csak megcímkéztem - de a többihez nincs türelmem. Olyan betű nincs is a kínálatban, amit eddig használtam...)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése