2013. november 18., hétfő

Karácsonyi lendület

... kicsit lemaradtam, több okból. Leginkább, mert meghalt a gépem. S mert minden program elszállt!  S mert kaptam egy új agyat, aminek nagyon örültem,  de hozzá megint kaptam ilyen-olyan képszerkesztő programot. csak megint valami mást! Könyörgöm, védett korban vagyok, muszáj nekem már megint valami újat megtanulni??
Hát muszáj - lesz - na nem most, majd idővel, mert ha arra várok, hogy megint valami újat "megtanuljak" hát jövőre fogok ismét bejegyezni, kb... Szóval van egy új "gépagyam", szerencsére sikerült mindent lementeni a régiről, de nincs már a régi képszerkesztőm, s nekem idő kell ahhoz, hogy késztetést érezzek az új "felfedezésére". Szóval itt vagyok, nem lesz "Rózsa portás" logo a képeimen, de jelentkezem, vagyok, élek, létezek!
Kis karácsonyi "előzetes", csak hogy ne felejtsetek el! S hogy ezzel is megköszönjem Nektek, hogy hosszú hallgatásom ellenére sem hagytatok el, s időnként benéztetek! Mindenkinek köszönöm, aki itt járt  :-)

Szóval ... karácsony - mert már a küszöbön van.
Hoztam ma este egy üvegtányért, s ígérem, folytatom, címkézve, vagy anélkül, mert a karácsonyi lendület elkapott egy ideje, de csak kenek, kenek és kenek, s mivel gépem nem volt a bejegyzések elmaradtak.





Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése