2012. június 20., szerda

Decoupage a digitális fotók világában

Készült egy óra fotók felhasználásával a múlt hétvégére, megmutatom. Tanévzáró alkalmából kérték az osztályfőnöknek, aki testnevelés szakos. A téma így kicsit adva is volt, próbáltam ugyan más irányba terelni, de nem igazán tetszettek a próbálkozásaim, így úgy döntöttem a tanárnőt és a diákokat szimbólumként egy-egy érembe zárom, főleg mert az osztályfőnökről ez a kép érkezett, amin éppen egy serleget tart a kezében.
19 kisdiákot kellett még "megjelenítenem", szerencsére néhányuk párban, vagy hármasban kért közös fotót - hát igen, már gyermekkorban köttetnek igaz barátságok - , így a 19 nebuló feltehető volt 12 képpel (mert ugye egy óránál azért ehhez célszerű ragaszkodni).
Nem egy kis darab, de ennyi embert feltenni valamire úgy, hogy még mutasson is, nem könnyű dolog, szabványos óralap szóba se jött, azon egyenesen lehetetlen. Ennek ellenére élveztem csinálni. Órát fotók felhasználásával eddig még nem készítettem, jó kis kihívásnak éreztem, s az is volt. Az arcokat  - bocsi érte - kitakartam. Az anyukának, aki az osztály nevében kérte nagyon tetszett, azért nagyon várom tőle a visszajelzést, hogy a többieknek mennyire, de ez csak a hétvégén fog kiderülni. Addig csak reménykedek, nektek pedig mutatok...





Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése