2012. június 12., kedd

Vintage stílusban ábrándozva

Ez a doboz nem éppen most készült, s rövid története is van. Egy kolléganőm kapta ajándékba tőlem, aki kislányát egyedül nevelve, társ nélkül élt, amolyan "belevaló", vidám jelenség, s akitől olyan sokszor hallottam azt a fohászt, hogy egy normális pasit vezényeljen már hozzá a sors, hogy nem bírtam kihagyni, ezt a vintage képet felhasználva készítettem neki egy dobozt. A szappanbuborékot fújó, ábrándozó nő, aki a buborékokban álmai férfiját látja... hát igen, nagyon ide passzolt.
A dolog pikantériája, hogy My Fair Ladyt  idézve  a kérés: "Jóisten fenn a mennyekbül küldj egy férfit a készletbül" mire átadtam betelejesült, s ami még jobb, hogy a kapcsolat azóta is tart. A nosztalgia-doboz amolyan szerencseládika lett így. Annak idején jelezték is néhányan, hogy ők is szeretnének egy ilyet. Ugye nem kell nagyon részleteznem, hogy nem a férjezett, boldog párkapcsolatban élő kolléganők voltak a jelentkezők :)  Mindenesetre másik ilyen nem készült, de azért ha valaki majd nagyon nem bírja már a magányt, s tényleg csak ennyin múlik, ígérem, készítek belőle még. Addig marad csak ez az egy.






2 megjegyzés:

  1. Nagyon szép darab! Irigykedve nézem a repedéseket! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm! A Pentacolor kétlépcsős repesztőpasztáját használtam. Annyira megbízható, hogy szerintem elronthatatlan.

      Törlés