2012. június 29., péntek

Ahol a kreás világban vásárolni érdemes - szerintem



Zsuzsa, és Sasa! Nagyon örülök Nektek itt jobb oldalon! Olyan jó  érzés, ha újabb és újabb arcokat látok!

Ez a blog bizony nem olyan, ahol a rokonok, barátok, ismerősök "csekkolnak" be,  mi sem bizonyítja ezt jobban, mint az, hogy egyetlen rokon sincs az olvasók táborában, s kattintani sem a baráti körömből kattintgatnak ezen a portán. Ez persze nem baj, a családom látja a "termékeket" úgymond élőben, a barátaim szintén, így aztán ők nem igen vannak motiválva, nem éreznek késztetést arra, hogy bizonyos időnként a blogomba belépjenek.  Az viszont nagyon jó érzés, hogy "idegen", ismeretlen emberek érdekesnek találják ezt az oldalt, s méltónak arra, hogy be-benézzenek!  Mindenkinek nagyon köszönöm ezúton is, hogy erre jár, hogy időnként benéz!
Bár ritkán szóltok hozzám, de remélem ez is  változik majd idővel.

Egy névnél azért rájöttem, hogy ha nem is találkoztunk, őt mégis ismerem. Anno "ismeretlenül üdvözöltem Juditot, de azóta rájöttem, hogy ő az a Szekeresné Seres Judit, akivel egy internetes hobbyáruház kapcsán (ő mint üzemeltető)  ismerkedtem meg. 
Nem tudom, s nem is akarom megállni, hogy ne szóljak róla, hiszen többször rendeltem a  Hobbykavalkád  - http://hobbykavalkad.hu/fooldal.php - webáruházból, s csak ajánlani tudom mindenkinek,  nagyon széles a választék, a raktárkészlet naprakész, tehát ha valamit kosárba teszel, azt tényleg meg is kapod, a csomag gyorsan, hiánytalanul, szépen csomagolva érkezik házhoz. Bár vissza szoktam jelezni, de pont náluk egy alkalommal ezt elmulasztottam, s s még arra is vették a fáradtságot , hogy e-mailben megkérdezzék tőlem, minden renden volt-e?  Mellesleg ebből az e-mailből jöttem rá, ki is Judit, éppen "defekt" van a készletemben,  amolyan beszerzőkörútra kell induljak, s visszanézem az e-mailjeimet, s a hobbykavalkádos megrendelésemnél láttam meg a nevét, s világosultam meg.
S ha már a tapasztalataimat kezdtem boncolgatni ebben a témában, meg kell említenem Csikós Andreát, aki szintén üzemeltet egy hobbyáruházat, s nála is hasonlóan csak és kizárólag jó tapasztalataim voltak eddig. 
Az ő áruházának elérhetősége ez:  http://www.whobbi.hu/

Talán azért érzem fontosnak éppen most ezt leírni, mert nemrég hárman „összekapaszkodva” rendeltünk egy neves hobbyáruházból, s mindhárman jó nagyot csalódtunk, pedig nem ez volt az első rendelésünk innen. Mindhárman pont azokat nem kaptuk meg, amiket nagyon szerettünk volna, s míg a múltban legalább egy telefont megengedtek, hogy ez meg ez nincs, enélkül megy a csomag, most még azt sem. Elég hülye dolog, ha pl.  küldenek valamit, ami egy hiányzó termék nélkül nem is használható. Nevet nem írok, ezt a webárházat most reklámozni nem tudom, ehhez kicsit megtört a bizalmam, lehúzni pedig nevét kiírva nem akarom. Azért majd biztos kap még tőlem -is- egy esélyt...


2 megjegyzés:

  1. A minap egy vevő miatt nagyon el voltam keseredve. Olyan igazságtalansággal vádolt, hogy nagyon nehéz volt megemésztenem. Fogalmam sincs, hogy hogyan keveredtem ide, de ahogy beléptem a portádra, azonnal ezt a bejegyzést találtam meg. Azonnal megosztottam a Facebookon. Ezzel a kísérő megjegyzéssel:

    "Annyira érdekes, hogy ha éppen el kellene keserednem valami igazságtalanságon, akkor valahonnan valaki előkerül, és észre térít, hogy ne keseregjek, ne hibáztassam magam, jól teszem a dolgom.
    Rózsa portájára nagyon ritkán van időm betenni a lábam, de ma valami odavezetett. És hogy miért pont most láttam meg egy június 29-ei bejegyzését?...Nos, ennek is biztos megvan a magyarázata...
    Köszönöm szépen Rózsa, hálásan köszönöm!"

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Az igazságtalan bántást bizony én is nagyon nehezen emésztem meg. Örülök, ha ezzel a bejegyzéssel kicsit segítek Neked átbillenni ezen. Amit a bejegyzésben írtam, ahhoz nincs mit hozzátennem. Őszinte és tapasztalatokon alapuló olyan bejegyzésnek szántam, amelyben azoknak segíthetek, akik hódolnak ennek a szép hobbinak, mert ugye alapanyagra itt bizony szükség van, de nem mindegy hogy honnan, mennyiért,milyen minőségben, mint ahogy az sem mindegy milyen stílusban "állnak rendelkezésünkre". Ami pedig egy olyan hely, ahol mindez együtt megvan, az megérdemli azt, hogy ha csak ilyen pici helyen is, mint ez a blog, de említést kapjon.
      Annak, hogy bánatosan érkeztél hozzám nem örülök, de annak, hogy egy hónapokkal ezelőtti bejegyzésem sikerült ezen enyhíteni annak igen. Hidd el, jól teszed a dolgod, nincs semmi, amin változtatnod, változtatnotok kellene!

      Törlés