2012. június 4., hétfő

Mágnestábla

Valahogy úgy vagyok a decoupage-al, hogy ami elkészül a portámon, azt általában kedvelem - s szerintem ezzel mindannyian így vagyunk :) -. Van amelyiket csak kedvelem, van, amelyik nagyon a szívem csücskévé tud válni. Ez utóbbiak egyike a sok közül ez a mágnestábla is. Sólyom Gabinál láttam a technikát, a papír is az ő tervezése, igaz, hogy változtattam a kivitelezésen, de higgyétek el, csak azért, mert hetekig nem sikerült hozzá a megfelelő alapanyagot beszerezni, s már nem bírtam tovább várni, muszáj volt nekiállnom.
A saját készítésű egyedi mágnesek megtanításáért külön köszönet Gabinak, szerintem nagyon szépek!





Nekem annyira bejött, hogy készült még két mágnestábla (na, azért nem pont ilyen ám), azokat is felteszem, csak nincsenek megcímkézve, s már olyan késő van, hogy ma már nem állok neki.  Ígérem, holnap újra jövök! Gyertek Ti is!!!

1 megjegyzés: