2013. január 4., péntek

Néhány "kóbor" karácsonyi tárgy

Az új esztendő első bejegyzése, s engedjétek meg, hogy ezt így kezdjem: 


Minden kedves Látogatónak boldog, eredményekben gazdag, szeretetben és egészségben még annál is gazdagabb új évet kívánok! Azoknak, akik nem csak szívesen nézik, hanem hódolnak is a decoupage-nak, nagyon sok szép alkotást!


Akad a portán néhány "elkallódott" darab. Hiába, mindenre nem jutott idő! Mivel nincs még nagyon mögöttünk a karácsony, hiszen a lakásokban még ott áll a feldíszített fenyőfa, a szívekben még nem hűlt ki a karácsony melege, talán még nem késő, ezért ígérem fotózok és felteszek majd még egy-kettőt.
Ezek a tányérok tényleg már csak emlék, ezek is mézeskalács alá való üvegtányérok voltak, szépen megtöltve, celofánba csomagolva, díszmasnival kerültek elajándékozásra. Remélem örültek, akik kapták. Én mindenesetre szívvel-szeretettel készítettem őket.
Az első fotózása - hát nem éppen remekmű, de így sikerült, csomaglás előtt, esti  (őszintén: éjszakai!) lámpafénynél az ilyen barnás-bronzos-zöldes,ráadásul üvegtárgyak fényképezése szinte lehetetlen, nekem legalábbis az. De azért higgyétek el, nagyon szép volt.



2 megjegyzés:

  1. ... az egyiket-az alsót- Én kaptam és nagyon örültem! :) Köszönöm mégegyszer!Többen megcsodálták az Ünnepek alatt!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Örülök, ha így volt. Azért lett ez a tiéd, mert ez olyan "neked valósan" aranyos :)

      Törlés