2013. január 26., szombat

Print room


Engedjétek meg, hogy előbb hadd örüljek. Igen, örülök, mert a rendszeres látogatók között új embereket üdvözölhetek.  Anik Edit, Boér Judit, M Éva és Whobbi Wekerlei Minibazár (mögötte egy kiváló webáruház - klikk ide - , és egy kedves arc és hang, s ezt a kedves "arcot-hangot" Csikós Andreának hívják) boldog vagyok, hogy ezen a portán üdvözölhetlek benneteket. Legyetek gyakori látogatók nálam! :)
... kicsit megkésve, de a" fotózni nem volt időm" mentségével élve  végre  hoztam a print room szettet. Íme, ilyen lett (üvegváza, szalvétatartó, tálca és a korábban már bemutatott üvegtál):





"

2 megjegyzés:

  1. Rózsa! Gyönyörű lett ez a szett is! Ne haragudj, de elfelejtettem, hogy már körbejártuk a tányéros témát! Egyértelmű a leírás, ennél részletesebben nem is kéne! Köszönöm szépen!
    Tündi

    VálaszTörlés
  2. Hiába, mindketten írtuk, hogy a print room és a decoupage egy jó frigy! Aki egyszer megkóstolja, szerintem nem igen feledi az ízét, legalábbis én nem fogom :) Egy képet majd a legközelebbi képfeltöltésnél kicserélek, mert a vázán a minta szépen körbefut, de fotózáskor elfejtettem fordítani rajta.

    VálaszTörlés