2013. április 28., vasárnap

Első blogdíjam - köszönöm



Megkaptam életem első "blogdíját" - s nagyon örültem. Szonja ajándékozta nekem, "csodálom a munkáját" megjegyzéssel - Szonja: nagyon köszönöm! Ez életem első blog-díja!!!!
 Azt gondolom, azoknak a bloggereknek, akik nemrég indították el blogjukat, s soha ilyenben még nem volt részük nagy kincs, ha kapnak egy ilyet. Nekem is az. Örülök, hogy méltónak találtál arra, hogy nekem ajándékozd!
Ez a díj nem a világ teteje, nekem mégis az, mert utána olvastam, s ettől kiváltképp jól érzem magam:  tehetséges, kezdő blogolót illet, olyat, akinek az olvasótábora nem haladja meg a 200-at, az ajándékozó mégis úgy véli méltó az általa kiválasztott blog  arra, hogy kicsit "népszerűsítse".

Ennek a díjnak vannak szabályai. Ezek pedig:
- köszönd meg annak,  akitől kaptad, s tedd be a linkjét a blogodba
- tedd ki a díjat  a blogodra
- add tovább négy bloggernek. Tehetséges, kezdő blogolót válassz, olyat, akiknek   kevesebb mint 200    követője van, de úgy érzed méltó arra, hogy kicsit "népszerűsítsd"
- linkeld be az általad választott négy bloggert, s értesítsd őket a díjról

Tehát ezt a díjat tovább kell adnom 4 olyan bloggernek, akik szintén 200 alatti rendszeres követővel rendelkeznek, s ez igazán jó érzés! A választás pedig nem könnyű, de legyen, íme az általam kiválasztott négy blog, akik úgy gondolom, nagyon megérdemlik:

Adam, aki egy igazán sokoldalú blogger, s aki ennek elismeréseként már kapott is díjat (a "sokoldalú blogger" díjat többször is). A kézművesség széles skáláján mozog, s ezek között ott van a decoupage is.

Pillimolli - akit  aranytűként" említenék, de az a tű tényleg arany! A kapcsolatunk ugyan a véletlennek köszönhető, de azóta rendszeres látogató vagyok a blogján, s soha nem csalódom!

Noralettának, akit a blogján át nagyon szeretek emberként és alkotóként egyaránt!

És Neki:   MojEAtElier, akiről szinte semmit nem tudok. Egy helyes lengyel lány, aki a blogján feltett dolgaival engem elbűvölt. Látom Őt a poros padlásokon  válogatni, látom, ahogy van szeme a másnak csak szemétnek tűnő  tárgyakat újraértékelni, s azokat "megmenteni". Innen üzenem: csak így tovább!



8 megjegyzés:

  1. Gratulálok Rózsa! :)))
    Megérdemled ezt a díjat! :D

    VálaszTörlés
  2. Dziekuje bardzo. Gratuluje wyroznienia, nalezalo Ci sie. Pozdrawiam.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Kívánok sok szép alkotást!
      Życzę wielu pięknych prac!

      Törlés
  3. kurcze, coś mnie dotyczy ale nic z tego nie rozumiem. może ktoś mi podpowie:(?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Bocsáss meg, de a saját anyanyelvemen írok, talán tudsz segítséget kérni valakitől a fordításban (sajnos a magyar-lengyel google fordító nem igazán klassz).
      A díjat egymásnak ajándékozzák a bloggerek, olyannak, akit tehetségesnek tartanak, s akinél a regisztrált látogatók kevesebben vannak kétszáznál.
      Ezzel is szeretnénk egymást ismertebbé tenni.
      Amit tenned kell, ha elfogadod tőlem:
      - köszönd meg a blogodon, írd le kitől kaptad. A nevem mellett tüntesd fel a blogom elérhetőségét is
      - mentsd le innen a "best blog" képecskét és helyezd ki a blogodra
      - nevezz meg négy blog-társadat, akinek tovább ajándékozod, s a nevüknél a
      blogjuk elérhetőségét tüntesd fel.
      - értesítsd a négy kiválasztottat levélben vagy megjegyzésben erről a díjról
      Ahogy írtam, szeretem amit csinálsz, ezért gondoltam rád.

      Törlés
  4. Rózsa Gratulálok az elismeréshez!
    A munkáid nagyon szépek, igényesek megérdemelted az elismerést.

    Kecskemétiné Gyenis Zsuzsa

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm szépen! Igazán jólesik ilyet hallani! :)

      Törlés