2013. december 12., csütörtök

Gobelin és decoupage

Kicsit magam mögött/előtt hagyom a karácsonyi hangulatot és ma este hozok valami mást. Valamit, amit már vagy fél éve dédelgetek. Kolléganőmtől kaptam kb. akkortájt négy gobelin képet bekeretezve, s azzal a kéréssel, hogy kezdjek vele valamit, valami dobozosat, valami mai enteriőrbe illőt.  A hímzett képek valami nagyon aranyos, tényleg "ó"divatú környezetben, konkrétan nagyon aranykeretes, üvegezett képkeretben voltak elszállásolva.
Fél éve szerintem kb. háromhetente elővettem a képkeretből kioperált, már-már málló, magam sem tudom hány tizenéves kézimunkát, de valahogy nem jött meg az ihlet. Múlt hét közepén azonban igen. S szerintem (bocsánat, az öndicséret ugyebár... de mégis) szép lett. Nekem annyira szép, hogy kicsit fájt, hogy nem dédelgethettem kicsit még itthon, mielőtt tovább adom.
Feladat volt s nem is kicsi, , mert nem akartam elnyomni a gobelin szépségét, ugyanakkor valami olyan "környezetbe" kellett beleillesztenem, ami méltó hozzá.Ugye értitek? (Pillimolli, Te biztosan, hiszen a kézimunkában nagyon otthon vagy).
Ez lett belőlük:





5 megjegyzés:

  1. Szia Rózsa!

    Nagyon gyönyörűek lettek a dobozaid. Nagyon szép is igényes munka!

    VálaszTörlés
  2. A név lemaradt az előző bejegyzésről elnézésedet kérem.

    Puszi: Kecskemétiné Gyenis Zsuzsa

    VálaszTörlés
  3. köszönöm szépen - és várlak! - tényleg, igazán!
    Írj egy emailt, s adok telefonszámot!

    VálaszTörlés
  4. Nagyon örülök, hogy véletlenül rátaláltam a blogodra! Csodálatos munkáid vannak! azt hiszem még sokszor fogok benézni hozzád :) Zita

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Kedves Zita!
      Igazán örülök, hogy rátaláltál erre a blogra, nagyon köszönöm a dicséretet, s szeretettel várlak gyakran.
      A kis logódra kattintva látom, hogy te magad is blogoló vagy és egy nemrég indult oldalad van. Jó érzés látni az ilyen épülő oldalakat - főleg,ha szép tartalommal és szép gondolatokkal vannak töltve, mint nálad -. Kívánom neked, hogy sok örömödet leld az alkotásban. Külön simogatta a lelkemet, ahogy a bemutatkozásodban fogalmazol, s őszintén vallasz arról, hogy mit is gondoltál eleinte a decoupage-ról és hogy ma már mennyire nem így gondolod. Mintha csak magamat látnám viszont a múltamból... Kívánom, hogy sok csodás decouage-technikával készült remek kerüljön ki a kezed alól; az üvegtárgyaidhoz pedig őszintén külön gratulálok! :-)

      Törlés