2013. december 28., szombat

Mézeskalács - "rénszarvas húzta...."

....ez bizony az "idegen tollával" kategória. Mert ez volt a házban idén az egyetlen mézeskalács, s nem én készítettem. Egyszerűen nem volt időm mézeskalácsra, pedig ilyen ha visszagondolok az elmúlt 20 évben talán nem is volt. Ajándékba kaptam, főnökömtől és családjától, s mert annyira bájos, úgy gondoltam, noha közöm nincs a készítéséhez, mégis megosztom veletek a látványát. Főleg, mert sokan kerestek/keresnek ezen a blogon is mézeskalácsot, s ha az idei "hajó" el is ment, talán az igazi mézeskali-megszállottaknak jól jöhet legközelebb.
Sajnos mire hazaértem vele két darabban volt, a talprésze ketté tört (pedig annyira igyekeztem vigyázni rá), de azért látványnak így is csodás, mintának pedig talán sokaknak  jól jöhet jövő karácsonykor.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése