2013. december 26., csütörtök

Karácsonyi ajándék - antik órák fából

Hoztam ma este egy kis "ajándékot". Sőt ezentúl szinte csak ilyesmit fogok hozni. Olyat, ami karácsonyi ajándékként készült, ezért nem tettem fel a blogra eddig. Ez a két óra bizony munkás darab volt - már a méretük sem csekély, igazán emberes darabok -, el is vették szinte minden szabadidőmet jó néhány napon át, de Ádám fiam és Párja nagyon szeretett volna ilyet, ráadásul mindjárt kettőt, egyet saját maguknak, egyet pedig ajándékba. Boda Gabinál készült ilyen (noha ott nem fa alapanyagra), s bizony egy egész napos légyott keretében, szóval nem az a néhány óra alatt megvagyok vele kategória. Én most fa alapon dolgoztam, de ettől nem lett rövidebb a "műsoridő", amíg elkészültem vele, sőt.
Bár nem szeretek semmit újragyártani, de megint kivételt kellett tennem, egyrészt mert gyerekem kérte, másrészt mert most fa alapanyagon dolgoztam, s mert nem lett egyforma ez a kettő sem.

Azért azt el kell mesélnem, hogy 24-én délelőtt készültek el, addigra kerültek fel rá az akasztók, úgyhogy éppen hogy belefértek...







Az indulás, vagyis az alap. 30 cm széles, 60 cm magas:







3 megjegyzés: