2013. december 11., szerda

Horgász torta a nagy horgásznak

Egy kis kitérő, mert ünnepeltünk tegnap. Kicsi (-hmm, a számgyertya elárulja mennyire is) fiam szülinapját. Neki készült ez a torta, mert egy ideje nagyon erős póker iránti vonzalmát is felülmúlja a horgászat iránti szeretete. Ajándékként is horgász-ágyat kért, gondoltam akkor itt az alkalom, hogy a torta is ilyen témájú legyen. Egyszer már készült egy ilyen, anno a férjemnek (valahol azt is megtaláljátok itt a blogon), de ő az utóbbi időben már nem hódol ennek a szenvedélyének - leginkább talán időhiány miatt, legalábbis ő azt mondja - , de évekkel ezelőtt nagyon szerette. Sőt a horgászatot is ő kedveltette meg az akkor még kicsi fiammal. Velem és nagyobbik srácunkkal ez nem sikerült, egyetlen közös biciklis-horgászós napot töltöttünk együtt négyen, ebből a nagyon kicsi és a legnagyobb nagyon élvezte a dolgot, a két középső, azaz én és a nagyobbik fiam rettenetesen untuk. Hiába na, én nem bírom a tétlen pihenést.
Mivel mint írtam horgász-ágyat kért ajándékként, először arra gondoltam, hogy megpróbálom a fekvő horgász pózt marcipánból, de mivel az ágy kekizöldjét sem időm, sem ötletem nem volt, hogy hogyan is "keverjem ki" marcipánból, így nem fektettem le, hanem készült egy ladik, annak dőlve üldögél a kedves. A tó köré már nem maradt időm szöszmötölni további díszeket (pl. kavicsok, stb.), kicsit emiatt puritán lett.
A tábla talán egy kis magyarázatra szorul, Máté ugyanis nem magányos horgász, van egy kedves barátja, együtt járnak horgászni, s mint igazi csapathoz illik, még "céges" pólót is csináltattak maguknak, a SzoFa kettejük vezetéknevének két-két kezdőbetűjéből tevődik össze, a többit olvashatjátok a kis táblácskán. Azért a másik oldalra a Boldog szülinapot felírat is felkerült ám!




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése