2014. február 8., szombat

"Két éves" vagyok :-)

Születésnapom van!!!
KÉT ÉVE! -IGEN KÉT ÉVE LETTEM "BLOGOLÓ"
Így kezdtem, ez volt az első néhány mondatom:
Valami elkezdődik. Hogy lesz-e belőle valami? Nem tudom. Mindenesetre egy próbát megér.
Szerettem volna egy saját blogot. Egy helyet, ahol megmutathatom nem is annyira magamat, mint a hobbimat, amit decoupage-nak hívnak.
Az első reagáló erre Sólyom Gabi volt, azóta is nagyon hálás vagyok neki azért a néhány sorért (és sok minden másért is!), s igazat írt, amikor így fogalmazott:
Gratulálok a blog elindításához! Ez egy jó kis kaland és egyben napi elfoglaltság is :-)
2 éves lettem, s az elmúlt két évben olyan sokat kaptam Tőletek, hogy most - nem úgy mint egy éve - meg sem fordul a fejemben, hogy abbahagyjam. Mindenkinek köszönöm, hogy itt járt, mindenkinek köszönöm, hogy szólt hozzám, mindenkinek köszönöm, hogy "benyitott a Rózsa-portára",  s köszönöm, hogy biztattatok/biztattok: ne hagyjam abba.
Engedjétek meg, hogy idézzek egy megjegyzést, amit egy 2012-es bejegyzésemhez idén, 2014. januárban írt egy lány. Azóta sokszor elolvastam ezt a néhány sort, s talán az elmúlt év legszebb, számomra leginkább szívmelengető bejegyzése volt:
http://rozsadecoupage.blogspot.hu/2012/02/ez-is-nocis-ez-is-vintage-ez-hancsdoboz.html?showComment=1389099219972#c7498875094882899607
Így "szól":
Kedves Rózsa!
Nagy öröm számomra,h blogod olvasója lehetek.
Ezen bejegyzés olvasása közben teljesen magamra ismerek.. :))
Isten áldja meg kezed munkáját,további jó munkát kívánok saját és a többi olvasó örömére.
üdvözlettel,
Anikó
Ugye milyen szép?! Nekem simogatja a lelkemet azóta is ....

LÉGYSZÍVES ÍRJATOK NÉHA ILYEN SZÉPEKET A JÖVŐBEN  IS!

Ennyi "érzelgősség" után azért hoztam valamit. Bár magam se ismerek magamra, de megint üvegtárgyat. (?)









4 megjegyzés:

  1. Kedves Rózsa gratulálok! Boldog évfordulót! Jó,hogy itt vagy, jó, hogy megmutatod nekünk a munkáidat. Személy szerint köszönöm Neked a kedves, biztató szavakat, amik nekem is nagyon jól estek. További sok-sok gyönyörű alkotást várok Tőled még itt ebben a blogban :)

    VálaszTörlés
  2. Gratulálok Rózsa! :)
    Rendszeres olvasód maradok a jövőben is!
    Várom a további gyönyörű alkotásaid! :)
    Tündi

    VálaszTörlés
  3. Szia Rózsa!
    Gratulálok az évfordulóhoz! Kivánom, hogy még nagyon sokáig gyarapodjnak a gyönyörűségek a blogon. Én mindig nagy érdeklődéssel várom az ujjabbnál ujjabb dolgaidat. Nagyon örülök annak, hogy én is a tagok között lehetek, szinte naponta nézelődöm a munkáid között. További munkádhoz sok sikert és jó egészséget kivánok. Puzsi: Kecskemétiné Gyenis Zsuzsa

    VálaszTörlés
  4. Nagyon szépen köszönöm Nektek! Nagyon jóleső érzés ilyen sorokat olvasni! :-) Igyekszem a jövőben is "hozni" a formámat! Még egyszer: hála és köszönet!!!

    VálaszTörlés