2014. február 1., szombat

Üvegtálak jegesre hangolva

"Ikrek" -egy sötét, egy világos, de mindkettő felidézi bennünk a kint uralkodó jeges tájat.
(Hogy miért két szinte egyforma? - annak oka van. Az egyiket amolyan mintadarabnak készítettem, a másik pedig az alapján egy közös átdekupázsolt éjszaka eredménye. Azt, amikor négy nőszemély - akiknek ez  /is/  a hobbijuk, de annyira ritkán találkoznak, hogy ezer minden mást is szeretnének belezsúfolni egy ilyen csajos találkozóba - mi mindenre képes estétől hajnalig, hát nem részletezném. Csak annyit írok erről: nagyon-nagyon jó volt!)






2 megjegyzés:

  1. Nagyon szépek ezek a tányérok is, mind a többi munkád!
    Nagyon jó volt látni a szebnél szebb tárgyakat amit készitettél. Azóta is sokszor látom magam előtt azt sok szép mindent amit nekem mutattál. Köszönöm szépen a meghívást. Nagy élmény volt számomra. Az óta is lelkiismeret furdalásom van, hogy azt a képet választottam, lehet, hogy neked is az volt az egyik kedvenced. Ha igy van elnézesedet kérem. Mégegyszer köszönöm. Kecskemétiné Gyenis Zsuzsa

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Kedves Zsuzsa!
      Szívesen láttalak nálam - ha nem így lett volna, nem hívtalak volna :-)
      Milyen érdekes: mindkettőnknek "lelkiismeret-furdalása" van. Amit te említesz, hát amiatt ne legyen! Szívesen. Amiért nekem? Nos az az, hogy amit választottál, azt nem magadnak választottad, hanem a lányodnak. Az anyák már csak ilyenek.... S mivel ez már itt kiderült, lehettem volna olyan nagyvonalú, hogy azt mondjam: válassz még egyet! Valahogy majd jóvátesszük, ha legközelebb nálam jársz!

      Törlés