2012. október 19., péntek

Hóesés a Rózsa portán

... na jó, tudom, még sokat kell aludni, hogy jöjjön a Jézuska, de írtam, ugye, hogy én már ráhangolódtam. Ez az üveg is nemrég készült, ígérem, a karácsonyi puncsot még nem készítem el, de ezt muszáj volt. Noszvajon dolgoztunk ezzel a TexArt nevű Stamperia-termékkel - ez a tányér készült vele - , ott is nagyon tetszett mindenkinek, a maradékot pedig mindenki hazavihette. Így aztán tovább folytatódhatott a móka vele. Még egy üveget elkezdtem ezzel a technikával, nem nevet! - arra angyalok kerültek, csak az kicsit lemaradt.  Nálam elég gyakori jelenség, hogy több dolog készül egyszerre. Az első fázisig viszont kivétel nélkül mindig el kell, hogy érjek anélkül, hogy kicsit is félretenném, ez pedig az a pont, amikor eljutok a munkámmal oda, hogy látom, érzem, hogy jó lesz. Enélkül az érzés nélkül nem tudom letenni, s ilyenkor még az sem számít, ha már nagyon éjszaka van, s normális ember olyankor már rég alszik.





Karácsonyi decoupage-olt üvegeket tavaly is csináltam, valahogy nálam is maradtak, majd teszek fel azokról is képet. 




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése