2012. október 17., szerda

Télre hangolva

Lehet, hogy kicsit túlzás már most "karácsonyi hangulatba" kerülni, de ha belegondolok, hogy már itt van a kertek alatt...
A téma jött, véletlenül. A papírkáimat-szalvétáimat pakolásztam, s kezembe akadt néhány olyan, amelyek  már tavaly télen is nagyon vonzottak, időhiány miatt mégsem készült belőlük semmi. Most, hogy újra előkerültek teljesen rákattantam a témára és napokig nem múlt el a téli hangulatom, ezért úgy döntöttem nem is erőltetem, engedem, hogy nálam elkezdődjön ez az időszak.
Kicsit halogathatnám azt, hogy feltegyem, de nekem annyira édesek, hogy nem akarom visszafogni magam.
Egy nagy és egy közepes méretű natúr fa tálra dolgoztam. Hogy én már a tányért is "fásítom"? Úgy látszik igen, s azt kell mondjam, jó kis alapanyag.
Havas háttér ugyan még nincs, így marad az édesanyám horgolta terítő - ez legalább tovább fokozza a vintage hangulatot -, s a látvány talán másokat is hozzám hasonló karácsonyi hangulatba hoz.











9 megjegyzés:

  1. nekem megjött tőlük a hangulatom, nagyon szépek!!::))

    VálaszTörlés
  2. látom már ráhangolódtál a télre, egy kicsit fázom is :-)! nagyon szépek lettek!!! csipkelenyomat? Emese

    VálaszTörlés
  3. Nagyon szépek Rózsa! Különben már én is télre hangolódtam! :)

    VálaszTörlés
  4. Kedves Lányok! Örülök, hogy tetszik, s annak is, hogy általa Ti is jobban "hangolódtok". Bár Tündi mondatvégi :) jele nekem azt sugallja, hogy már Ő is "téliesített alkotásokat" készít. Jól érzem Tündi?
    Emese, ne fázzál Te se, a minta csipketechnikás.

    VálaszTörlés
  5. Igen Rózsa, jól érzed! Képek ügyében már ráhangolódtam a télre! Majd ezután jön a többi! :))))

    VálaszTörlés
  6. Válaszok
    1. Kedves Bryell! Nagyon örülök ennek a két szónak! Valamikor Te is voltál tanítvány, biztosan emlékszel még rá, milyen az, amikor mester szól így a tanítványhoz! Ha már annyira régen volt, hogy mégsem, elmondom: nagyon-nagyon jó érzés, köszönöm!

      Törlés
  7. jujj, de gyönyörűek...most igazán megfogott ez a csipketechnika.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm szépen, s örülök, hogy "megfogott", remélem nem is enged el :)

      Törlés