2012. október 15., hétfő

Nosztalgia varrósdoboz

Jelentem megvagyok, itt vagyok...

Szia Lencsilány, jó itt látni Téged! Mindig örülök, ha így ismeretlenül újabb és újabb arcokat látok a rendszeres olvasók táborában!

Kedves Pillimolli  /itt jobbra, a kis fekete-fehér helyes logó,  de hogy könnyítsek azoknak, akiket a foltvarrás is elbűvöl, a neve mögé beszúrtam a linkjét/, jelentem: először is még mindig a varrástudományod hatása alatt vagyok - szerintem ez már nem is fog megváltozni! -, másodszor: képzeld én is "varrás-közeli állapotba kerültem". Na jó nem a szó valós értelmében, a varrógépről még mindig csak a port törlöm, de legalább a téma már bekopogott nálam, csak decoupage-ra átültetve.

Hoztam ma este egy varrósdobozt, amolyan vintage stílusú, nosztalgikus hangulatú darabka.  Hála Noszvajnak még sk. gomb is került rá az eredeti snassz zár helyett. Ezt a gombocskát még ott "gyártottam", s szerencsére a formát erről le is vettem. Amivel készült (mármint a forma) Stamperia termék, Flash névre hallgat, egy kétkomponensű cucc, amiből olyan szilikon formákat lehet  gyártani, amiket később a végtelenségig lehet  használni. Kicsit horror az ára, azóta is készülök, hogy vegyek, de még spórolok rá :) - , viszont néhány formát készíthettünk, amit haza is hozhattunk. Szóval ilyen nyitó-gombocska még sokszorosítható később is.
A doboz festése érdekes és újszerű - nekem legalábbis az, amolyan próba-termék. Lehet, hogy a fotók nem igazán adják vissza a látványt ,azért reménykedem...








5 megjegyzés:

  1. Szia Rózsa! Már hiányoltalak nagyon! Örülök, hogy itt vagy ismét! Nagyon szép lett a dobozod! Gratulálok! :) Tündi

    VálaszTörlés
  2. Kedves Rózsa! Örülök hogy meghoztam a kedvedet a varráshoz, mert aki ilyen szépségeket csinál az a varrásban is gyönyörűket kell hogy alkosson. Ebben biztos vagyok, na ez már egy jó kezdet, doboz van - olló is::)) jöhetnek a belevalók és elő a varrnivalóval ami ott lapul valahol a szekrényed mélyén!!!::)) A dobozka nagyon szép!!!!!

    VálaszTörlés
  3. Nagyon köszönöm Lányok! Ezzel együtt startolt egy másik varrós doboz is, csak az kicsit lemaradt, remélem hamarosan elkészül.

    VálaszTörlés
  4. ez is gyönyörű, már régóta szeretnék egy varrós dobozt én is, de ami késik nem múlik. Többféle technikát látok, az olló transzferrel készült? Emese

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Emese, örülök, hogy itt vagy! Az olló transzfer technikás, felette finomvonalas repesztőlakk van.

      Törlés