2012. október 23., kedd

Velencei álarc a póker világában

Kicsit szomorú hangulatban ültem le most, kirepült a kisebbik fiam is és ez nem tölt el örömmel. Az anyák már csak ilyenek, emlékszem nagyobbik fiamnál sem volt ez másként (csak zárójelben jegyzem meg a kicsi meg, hát Ő a kicsi, még akkor is, ha időközben felnőtt férfi vált belőle.... a többit mindenki gondolja hozzá, akinek van gyermeke, annak biztosan menni fog.)
6 évet tanult egy szakmát, s mivel nyár óta nem sikerült az informatika területén belül elhelyezkednie, úgy döntött, feladva az álmait belevág valamibe, ami teljesen más, jó messze van, még csak ennyi iskola sem kell hozzá, s lesz, ami lesz. Nehéz ebben tanácsot adni, nem is lehet, max. véleményt mondani, aztán elfogadni azt, amit Ő már fejben korábban eldöntött. Emlékszem, ugyanilyen "kanyart" vett a nagyobbik fiam élete annak idején, s ma már büszke vagyok arra, amit elért.Vezető beosztásban dolgozik (sajnos szintén jó messze, így csak nagyon keveset van itthon), s emellett főiskolára jár. Szóval felszárítom a könnyeimet, s bízom benne, hogy a kicsinél sem lesz ez rosszabb.
Hogy pókerezni mikor fog, hát azt nem tudom. Mindenesetre ennyi szabadideje a jövőben valószínűleg nem lesz. Pedig a szobája falát is "erre hangolta". Noszvajon készült egy táblakép, s meglepődtem, amikor itthon kiderült, mindkét fiamnak nagyon bejön, s közölték, bizony szívesen feltennék a szobájuk falára. Végül a kicsi győzött, persze nem igazi versengésben, csak valahogy így alakult. Kb. két hete kezében a képpel jött, hogy akkor ezt most feltenné, van egy pakli pókerkártyája, amit felhasználna hozzá, s hol a fúrógép, van-e képakasztóm, s a kártyalapokat ugyan mivel? A fúrógép elkerült, képakasztóm volt, s a kártyalapok? - 5 mm-es kétoldalú ragasztókocka (szerencsére volt itthon). Neki állt dolgozni, ez lett belőle:



El kell ismernem, jól néz ki. Jó a bordó színű fal háttérként, s véletlenül az én táblaképem még csak nem is sikeredett olyan csajosra, mint néhány lánynak Noszvajon. Lehet, hogy az is közrejátszott ebben, hogy addig antikoltam a fejet, hogy a nagy buzgalomban történt egy kis baleset. Volt is nevetés körülöttem, amikor felnyögtem, hogy "ajjaj, kinyomtam az egyik szemét", de aztán néhány másodperc után lett megoldás, menesztettem a másikat is, kicsit körbefaragtam, hogy "egyenletesen szemtelen" legyen, s így folytattam a munkát. Ettől olyan komoly, s inkább pasis lett a mű.  A másik ok, ami miatt Máténak valószínűleg nagyon bejött, hogy on-line pókerpartin az ő logója egy vészesen ehhez hasonló "maszk", azt hiszem innen az igazi vonzalom.

3 megjegyzés:

  1. Válaszok
    1. Tényleg hihetetlen, legalábbis én sem gondoltam, amikor készítettük, hogy ez lesz a sorsa. De ugye ez nálad is jó értelemben véve hihetetlen"? Láttam a fatányérjaimnál is egy bejegyzést Tőled, most átszaladok oda is örülni :)

      Törlés