2012. október 26., péntek

Levendulás szett

Kolléganőm kért tőlem egy szettet, levendulásat, határozottan körbeírva az elképzelést: "drappos-barnás, repesztett, antikolt, öreges és szép legyen. No, gondoltam, ez nekem pikk-pakk menni fog. Aztán rájöttem, hogy kicsit azért "agyalós" ez a dolog. Valahogy ehhez a témához nálam - bármennyire is imádom ez a színvilágot - mégis a világos tónusok passzolnak inkább úgy, hogy a levendula színe is kicsit "visszaköszönjön" az alapon. Persze más dolog, hogy az meg nem minden lakásba illik. Készült egy szett már nálam ebben a témában egyszer régen - ez itt - , s bármennyire is tetszett, nekem sem illett se a konyhámba, se az étkezőmbe, így aztán sokáig csak volt nálam. Dédelgetett darab volt, de amolyan lakáscsinosítóként nem tudtam használni emiatt. Aztán egyszer elvittem egy kiállításra, s valaki annyira beleszeretett, hogy végre  megtalálta az igazi gazdáját és a helyét.
Nekem pedig egy szép emlék maradt, s kicsit olyan szerencsehozó darabként gondolok rá. Mindjárt az elején szerencsét hozott, ezt le is írtam akkor a bejegyzésben, s később, amikor már csak fénykép maradt róla a kis lilás-levendulás tovább jótékonykodott nekem: felkerült a Sokszínű Vidék facebook oldalára ide, s nem úgy, hogy küldtem, hanem úgy, hogy a magazin szerkesztősége látva-olvasva a blogomat, írt egy kedves e-mailt, amelyben hozzájárulásomat kérte ahhoz, hogy leemeljen és feltegyen az oldalára egy képet róla! Hát ezek azok a dolgok, amik nagyon boldoggá tudnak tenni :)
Ez az internetes magazin igazán méltó arra, hogy ha valaki szemet-lelket simogató könnyed kikapcsolódásra vágyik ráklikkeljen és nézegesse-olvasgassa. Én is szívesen teszem, s csak halkan jegyzem meg: csendben várom, hátha egyszer újra kapok Tőlük egy kedves e-mailt....





3 megjegyzés:

  1. Nagyon szép lett!! én is imádom a levendulát!szerintem nagyon kevesen vannak akik nem::))Hát ami meg az internetes újságot illeti, büszke is lehetsz, mert tényleg méltóak az alkotásaid, hogy ott is jelen legyenek!
    puszi

    VálaszTörlés
  2. Nagyon jól sikerült, Rózsa! Hogy Te mindenre találsz megoldást?! :)

    VálaszTörlés
  3. Kint szakad az eső, eddig festettem, most "száradok", s olyan jó, hogy bekukucskáltam. Annyira szeretek néhány kedves szóba botlani ilyenkor!!! Köszönöm szépen lányok!
    Pillimolli! Voltam a blogodon az imént, s gondolatban hazahoztam a vállamon a táskádat. Varrásban őstehetség vagy! Futok, már biztosan megszáradt a "mű", s folytathatom. Aztán majd hozom :)

    VálaszTörlés