2012. december 18., kedd

Anno...

... kicsit más - mármint kicsit más, mint karácsony. Ennyi fény, gömb, ecetera után valami hétköznapi, de nekem mégis kedves. Mert ezek a  képek amolyan "szívem csücskei". Ritkán dolgozom szalvétával. Nálam vagy saját nyomat, vagy decoupage papír, illetve rizspapír az alapanyag, de ezeket a szalvétákat jó ideje sóvárogva nézegettem, s kizárólag külföldi oldalakon találtam rájuk. Aztán végre rájuk akadtam itthon is. Nem mintha nem leltem volna ennek a sorozatnak a 80 %-ára kép formájában - például az egyiket itt láthatjátok - , de azért nagyon-nagyon vágytam - igazi papírmániáshoz hűen - ezekre a szalvétákra. S végre az enyémek, na nem az egész sorozat, de ami késik, nem múlik!  A Szalvétaáruház gazdát cserélt, s bevallom sokáig nem is motivált az új tulaj és az új felhozatal, de az elmúlt néhány  hónapban szépen bővült náluk a kínálat. Ma már bátran ajánlhatom mindenkinek, mert ezek a kincsek - mármint amit a dobozok képanyaga jelent - innen származnak. Igazi nosztalgia darabok. S úgy éreztem éppen ezért nem is lehet "túlpirázni" őket. Édes-bájos képek,s ezek az én "olvasatomban" nem bírnak el túl sok "extrát". Nálam valami ilyesmit jelent a decoupage vintage stílusban...







Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése