2012. december 10., hétfő

Alkotós kavalkád

Ajjaj, hol is kezdjem? Megvagyok ám, de folyamatos időzavarban, így a karácsony előtti időszakban pedig különösen. Amikor van egy kis időm nem tudom eldönteni, hogy mire is fordítsam azt. Mert engedtem a nyomásnak, s bár már nem kellett volna, azért néhány ajándéknak szánt dolgot csak kikönyörögtek tőlem, noha megfogadtam az elmúlt két év tapasztalata alapján, hogy ilyenkor már nemet fogok mondani. Csak az a a baj, hogy én azt nem nagyon tudok, ebben sem és sajnos sok minden másban sem.
S ha valamiből le kellett most csípni, az a blogolás lett. Nagyon köszönöm, hogy azért gyakran benéztetek, s azoknak is hálás vagyok, akik szóvá is tették, hogy hol vagyok, szóval köszönöm a törődést, ígérem igyekszem. Az igazi problémám ilyenkor, amikor teljes időzavar áll be, hogy úgy érzem nincs időm a fotózásra, a képszerkesztgetésekre, s inkább maradok az ecsetnél.
Azért jó is volt ám, nem csak rohanás. Jártam Bryellnél egy egész napos foglalkozáson, az egy igazi kikapcsolódás volt, még akkor is ha "végigkentük" a napot és majd szét esett a fejem, annyira fájt. Ha jól emlékszem januárban volt Solyóm Gabi szervezésében egy Pentart-székházas alkotónap Pesten, ott ismerkedtem meg két lánnyal, Noszvajon a mi kis hármasunk aztán négyessé dagadt, s azóta is tartottuk a kapcsolatot. Kicsiny ez az ország, de azért a lakóhelyünket illetően vannak távolságok. Szóval a három lány már szombaton megérkezett hozzánk, hát az a nap tarthatott volna egy hétig is, szerintem nem igen untuk volna meg egymás társaságát.
...de visszatérve az "alkotásra"- Bryellnél négy tárgy készült.
Remélem Bryell nem veszi zokon, de "kölcsönvettem" a blogjáról a fotót. Mindenkiét lefényképezte, ez a kupac itt az enyém  (a többit is érdemes ám megnézni!!!)


Most viszont hoztam egy gyors döntést, s külön-külön bejegyzésben is felteszem őket. (Mert van ebben fa, cserép, ékszer, így meg nem tudom megcímkézni a bejegyzéseket.) Szóval mindjárt jövök...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése