2012. december 12., szerda

Karácsonyi fények

... mert tegnap ugye ezt ígértem?
Sajnos csak jelképes lesz, ezek a gyertyák ajándékba készültek, így a lángjukat csak elképzelni tudom, s nem az én otthonom karácsonyi díszei lettek. Ez már majdnem "sorozatgyártás", amit ugye már mondtam (írtam) néhányszor, hogy én olyat nem... - de  ilyenkor ez azért kicsit "más kategória". 12 gyertyát kértek tőlem alátéttel, s bár a stílust azért próbáltam egyként kezelni, hiszen egy adott körön belül kerülnek ajándékozásra, de azért nem lett két egyforma. Nem az a fogd a gyertyát, ragaszd fel  a mintát, aztán kész is van, szerintem ez a képeken is látszik. Mindegyik kapott még utómunkálatot ahhoz, hogy így nézzen ki, viszont ezekhez a régmúltat idéző, nosztalgiát ébresztő képekhez nekem már nem illettek a további extrák, mint például csilivili porok, hópaszták és társaik. Valahogy úgy érzem az üveg alátét glitterzselés díszítése éppen elég a ragyogáshoz (főleg, hogy a rajta lévő gyertya jó nagy részét el is takarja). A további ragyogást meg bízzuk a gyertyalángra...








És útra készen:






2 megjegyzés: