2012. december 22., szombat

Karácsonyi mézeskalács - végre!

Irigykedtem kicsit eddig azokra, akiknél már napokkal ezelőtt mézeskalács illata lengte át a lakást, de végre nálam is elérkezett a pillanat, s ha nem is értem a végére, de azért a mézeskalács díszítésen is nagyjából túl vagyok. Maradt ugyan még, ami nincs kidíszítve - jó pár olyan forma, amiből egy se -, de talán mind kap majd egy kis fehér-mázas ápolást még szentestéig, ha mégsem, semmi baj, anélkül is finom, bár valljuk be, kevésbé látványos. Egy részük már "el is költözött".





5 megjegyzés:

  1. Gyönyörűek egytől-egyig!
    Boldog karácsonyt kívánok! :)

    VálaszTörlés
  2. Fantasztikus!!! Idáig érzem az illatát, nagyon ügyes vagy!!!!
    Áldott ünnepeket kívánok!

    VálaszTörlés
  3. Nagyon köszönöm Lányok! Illata tényleg van, még ha hozzád Pillimolli csak gondolatban jut is el. Sültében nagyon illatos, de azért a sütis dobozba - amibe bepakoltam őket - beszimatolva továbbra is fenséges illatot árasztanak. A készítése pedig jó játék, csak ajánlani tudom mindenkinek :) Áldott, békés, szeretetteljes karácsonyt Nektek! S köszönöm, hogy olyan gyakran "errejártok"!

    VálaszTörlés
  4. Kedves Rózsa! Tudom, hogy ez itt nem a "Mindmegette" oldal :-), de légyszi tedd fel ennek a mézeskalácsnak a receptjét. Kaptam belőle egy kis kóstolót és a "pici fiam" oda van érte, annyira finom! Sajnos elmúlt már a Karácsony, de azért én szeretném neki megsütni. Az én receptjeim nem a legjobbak, soha nem sikerült ilyen puhára. Előre is köszi és Boldog Új Évet kívánok Neked és a családodnak!
    Puszi, Emese

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Kedves Emese! Örülök, hogy ízlett. Bár Te vagy az egyike azoknak a kevés látogatóknak, akiknek "közvetlenebb" módon is eljuttathatnám, de felteszem, már csak azért is, mert néha megtréfál a recept, s amikor kell, nagyon nehezen bújik elő.

      Törlés