2013. március 9., szombat

Festménnyel újra

Ma este hoztam egy új darabot, amolyan "Rózsa-portásat". Mert készítek én kíváncsiságból ilyet-olyat-amolyant, de be kell vallanom, ami igazán én vagyok, az mindig valami ilyesmi. Festmény, sötétes színvilág -  kivétel ez alól, ha a kiválasztott kép mást kíván -, tükörsimára elmunkált felület, ahol még véletlenül sem látszik, hogy valamiféle papírral dolgozunk, s olyan technikák, amelyek ehhez a stílushoz társíthatóak.Talán azért, mert ez volt annak idején amire vágytam, akkor amikor csak álmodoztam arról, hogy egyszer én is képes leszek arra, hogy ilyesmit alkossak.  (Na jó, néhány avittos-antikos egyéb témájú darabon azért meg-megakadt a szemem, de nagy általánosságban az ilyen alkotások bűvöltek el. Ezek látványa indított el ezen az úton.)
A dobozon a francia Jean Honoré Fragonald, 18. századi festő egy alkotása, aki csodás életképeket festett, ez a sok közül egy itt, a rokokó jegyében:






"Violafla1" - köszöntelek a rendszeres látogatók táborában! Nagyon örülök Neked! Nyiss be gyakran a portára! :)




3 megjegyzés:

  1. Nagyon tetszik a doboz! Hozzám is közel áll ez a stílus!
    Mi az alapja? Fa doboz? Ezt a technikát is netes tanfolyamon tanultad?

    VálaszTörlés
  2. Rózsa! Széééép nagyon! Gratulálok!

    VálaszTörlés
  3. Köszönöm Lányok! A doboz fából van, ún. háncsdoboz. A technika olyan, mint a kulcsos szekrényen is volt, ott írtam is, hogy egy Sólyom Gabinál látott on-line, ahol üvegre dolgozott így (mellesleg az oldalminta a szekrénykével együtt, vagyis akkor került fel, csak várnia kellett kicsit, hogy befejezzem.

    VálaszTörlés