2013. március 30., szombat

Hozzám szánkón jön a nyuszi - szerintem

Hónyúl? Van olyan?  Kint reggel még  fehér volt minden, mostanra kopott ez a szín. Már nem annyira fehér, helyette szakad az eső, ettől sötétül a táj... Hát nem igen van húsvéti hangulatom. Azért főztem sonkát, festettem tojást, sütöttem sütiket,de ezektől se jött meg a kedvem.
Néhány napja mégis erőt vettem magamon, s készült egy tányér a portán. Nulla húsvéti hangulatban, de erőt véve magamon... Ilyen lett:


 Noha tényleg nem vagyok ünnepi hangulatban -remélem ez holnapra elmúlik - azért van miért örülnöm: Mexxike Grein és Ottilia szeretettel üdvözöllek benneteket nálam! :-)

4 megjegyzés:

  1. Tavaszi, igazi húsvéti hangulata talán senkinek sincs az időjárás miatt. De a tányérod jól sikerült, tetszik! Üveg az alapja? És mi az igazi színe? Először két különbözőnek gondoltam. :)

    VálaszTörlés
  2. Szia Rózsa!

    Nagyon szép a tányérod, jól sikerült, nagyon tetszik. Milyen a színe, mert Én először úgy gondoltam, hogy két tányérról van szó?

    VálaszTörlés
  3. Az előző hozzászólás is az enyém, csak el felejtettem odaírni a nevemet.

    Kecskemétiné Gyenis Zsuzsa

    VálaszTörlés
  4. Lányok! Mindent köszönök, s próbálok egy jobb fotóval korrigálni..
    A tányér alapja üveg, a hátulján dolgoztam. Kétféle zöld, és vanília színű akrillal. Próbálom elmesélni egy új bejegyzésben. Ebből is látszik, hogy rém amatőr fotós vagyok... :-)

    VálaszTörlés