2013. augusztus 10., szombat

Egy csupor méz...

A szomszédban mézet árulnak. Kitettek egy táblát, kartonlap és kézírás némi rajzszeggel. Ránéztem egyszer, kétszer, s döntöttem. Készítek egyet decoupage technikával, meglepinek.  A miliőbe beleillőt, mert amolyan vidám hangulatú az egész udvarrész. Mint például színes szélforgó, s az évszaknak, alkalomnak mindig megfelelő helyes, a színes szélfogóhoz hasonló díszítés. Úgy éreztem ilyen illik ide. Judit mosolyából -  amikor meglátta  - beigazolódott, hogy jól gondoltam. Jó látni, jó érezni, azt, amikor valami ilyesmit átadok és a megajándékozotton látom, hogy örül neki. Nem akartam elfogadni érte semmit, de ellenállás ide-oda, csak hazahoztam egy mackó formába töltött aranyló mézet. Ettől nekem is gyermeki hangulatom lesz, amíg ki nem fogy. 




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése