2013. augusztus 4., vasárnap

Egy kreatív hétvége termékei 3.

... hát nekem bizony ez volt a "mézesmadzag", vagyis ez volt az a tárgy, ami miatt nem bírtam leküzdeni magamban azt a gondolatot, hogy idén kihagyom ezt a hétvégét. Mert ez a mintadarab annyira csábító volt, hogy emiatt akartam nagyon-nagyon ott lenni.  Hiába próbáltam, nem tudtam kitalálni, hogy az a domború minta ugyan bizony hogyan kerekedett a tál alján és a felső peremén? Az eredeti tárgyon aranyfüst is van, de én (gondolom ez már kiderült azoknak, akik olvassák, nézegetik ezt a globot) nem vagyok egy "aranyos" lány, így azt kihagytam, helyette repesztőlakkal fejeztem be itthon, hogy olyan kis" nagymama-öröksége"- kerekedjen belőle. A háttérben láthatjátok magát az alapot. (Volt néhány plusz darab, így szert tehettem egyre, egymás mellett látva valljuk be, igencsak átalakult, ugye?)



2 megjegyzés:

  1. Mindegyik alkotásod nagyon tetszik,de nekem ez a kedvencem!:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. ... ezt örömmel hallom, mert mint írtam nekem is ez volt a "mézesmadzag"!

      Törlés