2013. augusztus 6., kedd

Egy kreatív hétvége termékei 6.

Először is örülnöm kell -újra! Adrianna Przybylowska köszöntelek téged a rendszeres látogatók táborában, határon túlról, Magdolna Tóth téged pedig kicsiny hazánkból! Jó itt látni újabb és újabb "arcokat"!!!

Egy tárgy még lemaradt. Ez ugyan nem olyan, mint ami a kiírásban szerepelt, de sajnos alapanyag hiányában azt nem sikerült elkészítenünk. Egy nagy fa táblára dolgoztunk volna, de ennek és a hozzá való decoupage papírnak a hiányában amolyan szabadon választott darab készült helyette. Mindenki egy ilyen falapra dolgozott - lényegesen kisebb méretűre, mint az eredeti -, s azt tett rá és úgy, ahogy jólesett.
Nekem ez a vintage stílusú kép volt a "nyerő" (kislánymániám újra előtört), de bármennyire is egyszerűnek tűnik a dolog, kicsit mégis "beszorultam" a feladatba.  Olyannyira, hogy nem is fejeztem be ott, de azért mára csak elkészült. Igaz, kellett hozzá vennem egy kis gyöngyház színű kemikáliát, de ez nem baj, legalább már ilyen is van itthon :-)
Azt hiszem a legnagyobb gondot nekem az okozta, hogy az eredeti gyönyörű fatábla annyira belém ivódott, hogy szerettem volna legalább a mintadarab fehéres antikolását kipróbálni, de ez mindamellett hogy technikailag nem tudott összejönni, a képválasztásomhoz és ahhoz a műveletsorhoz se igazán illett volna, ameddig ott eljutottam. Szóval jött segítség és ötlet jobbról is, balról is, volt közöttük olyan, ami beépült a képbe, volt ami mégsem, a lényeg, hogy csak elkészült.
Egy pici csíptetőt lehet, hogy szerelek még rá a bal felső sarokba - persze kicsit hozzámunkálva a képhez, akkor amolyan üzenőtáblává át fog tudni alakulni.




A korábbi noszvaji bejegyzéseimnél, a 4. tárgynál itt bekerült egy megjegyzés és egyben kérdés. Tényleg elsiettem a beírásokat, nem igen veséztem-elemeztem semmit, pedig ott azt hiszem kicsit kellett volna. Szóval visszamegyek és kicsit "kipótolom" az írásomat, ha gondoljátok lépjetek majd vissza.

4 megjegyzés:

  1. Rózsám! Ez a stílus annyira illik hozzád! Gyönyörű lett! :)))
    Puszika

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm szépen! Biztosan azért érzed így, mert majdnem olyan szép ez a nosztalgia-kislány, mint a logóm! :-) Hiába, nem is tagadom, nagyon szeretem ezt a képvilágot és ezt a stílust!

      Törlés
  2. Jól kitaláltad, mi hiányzott róla!! Pussz

    VálaszTörlés
  3. Köszike :-)
    Jót tett neki az ötletelés és a belenyúlás Gabi, de a kép környéki "határsávra" nem volt más ötletem. Azért egy kis patinázás se maradt el a végén - hiába, pedig akartam nem megtenni, de nem bírtam ki :-) Van ugyan a patinázás és a gyöngyház között némi kontraszt az én olvasatomban, de azért összességében jó ránézni.

    VálaszTörlés