2013. augusztus 31., szombat

...megvagyok ám...

Mindenkinek köszönöm, akinek hiányoztam. Nagyon-nagyon jóleső érzés.
...no azért nem lazsáltam, csak kicsit távol maradtam a blogtól.  Én a szabadidőmet rájöttem - mármint a szabadságos napjaimat - nem igen bírom beosztani, mármint kreatív vonalon nem. De azért főztem ketchupot, házi pirosaranyat, s a lényeg, hogy voltam Gabinál és ezzel egybekötve igazi csajos napok voltak nálunk. A lányokat bizony visszatapsolnám akár hetekre! :-)
Készült egy hatalmas valamiség, egy óra, de sajna még nincs kész. Amit most hozok csak az ízelítő, ez volt a száradási idő "levezető része", de szerintem ez is igen szép.
Ha befejezem az órát, ígérem hozom azt is, mert az nem semmi lesz :-)













2 megjegyzés:

  1. Szépek a rózsáid, Rózsa! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Kedves vagy - ezek ugyan nem az "én" rózsáim, de tényleg szép alapanyag! :-)

      Törlés