2012. március 19., hétfő

Az én világom

Kicsit az előző váza "párja" is lehetne ez a nagy tál, legalábbis stílusát tekintve.
Arról már írtam, hogy az ilyen fajta képvilágot, s magát a festészetet "beültetni" a decoupage-ba, az nagyon szívemhez közelálló dolog. Készül nálam piciknek, tiniknek, mamának, papának is egy-egy darab, beiktatom a macit, a mesét is, ha olyanom van, de azok a tárgyak a szívem csücskei, amelyek, amikor elkészülnek ehhez hasonlóak. Valószínűleg ez azért van, mert amikor még szinte nulla fogalmam volt magáról a decoupage-ról, abban a korszakomban is az ilyen tárgyak voltak azok, amelyekre úgy igazán sóvárogva tudtam ránézni. Azt is mondhatom, az ilyen stílusú tárgyak látványa indított el ezen az úton.
Szerencsére bővül a lehetőségünk azzal, hogy ma már egyre több forgalmazó hozza be nekünk külföldről az igazán szép decoupage-papírokat, emlékszem, amikor én belevágtam, bizony ezen a téren is nagyon sovány volt a választék (pedig nem is volt az olyan rég). Nagyon örülök annak is, hogy Gabi  - http://www.re-kreativ.hu/ - is segít nekünk ebben, s egyre szebb és szebb papírokat tervez nekünk. Ez a decoupage papír (és az előző vázán lévő is) az ő munkája. Semmi érdekem nincs őt reklámozni (nem is szorulna rá), de ha valakit segítek abban, hogy hozzá "eltaláljon", szerintem abból csak tanulhat, esetleg néhány ilyen szép decoupage-papírral is gazdagabb lesz. Ezekben különösen klassz, hogy mindamellett, hogy gyönyörűek, még viszonylag újak a piacon, s amikor a világhálón ebben a műfajban szörfölünk, nem fogunk úton-útfélen a "valamiért más, de mégis ugyanaz" érzésével találkozni, hiszen ezekkel a papírokkal még nem dolgoztak olyan sokan.
Azt a gyengeségemet eddig még nem adtam ki, de most színt vallok: bizony decouopage-papír és mindenféle szép és ebben a technikában használható papír- és képmániás vagyok, szerintem ezt már nem növöm el, együtt kell élnem vele. Az egyediségre pedig azzal is próbálok rásegíteni, hogy gyakran saját nyomatot használok.

No, de papír-kanyar után jöjjön a tál:







2 megjegyzés:

  1. Imádom ezt a tálat! Élőben láttam és mondhatom mestermunka. :D Gratula Rózsa!

    VálaszTörlés
  2. Köszi! Hogy mestermunka-e? Mindenesetre tényleg mindent beleadtam!

    VálaszTörlés