2012. március 7., szerda

A decoupage és a sport tovább

Egy autóversenyző és a decoupage?
Írtam tegnap, hogy nem készülök sportot űzni ebből a témaválasztásból, de ha már belevágtam...
Ez az a bizonyos harmadik sport-témájú darab, Red Bull - Sebastian Vettel témában.
Bizony ő,  a Formula-1 2010 és 2011 világbajnoka lett a teás doboz főszereplője, természetesen ez is kérésre.





Talán éppen jókor került fel ez a téma, mivel úgy látom ma az olvasók tábora két taggal végre bővült, s egyikük, ha a név nem vezet félre éppen az erősebb nem képviselője. Remélem nem véletlenül került ide, ha a sporttéma evezte erre a blogra, akkor félek, csalódást fogok okozni, mert ez a téma nem lesz gyakori nálam. Valaha ugyan hosszútávfutó voltam, de az már a múlté!
Tünde, téged külön köszöntelek! Nagyon örültem, amikor az ismerős logót megláttam!







Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése