2012. március 23., péntek

Fényképről ismét

Hát... blogszerkesztésben nem vagyok profi! Tegnap este legalább két órát kínlódtam azzal, hogy feltegyem úgy az email címemet, hogy az egy rákattintással működjön. Úgy tértem nyugovóra, hogy azt hittem oké a dolog, de most rá kellett jönnöm, mégsem az. Elfecsérelt idő volt.
Most kibiggyesztettem "csak úgy", használható és valós ugyan, csak nem az a rákattintok és már írhatok is verzió, de átmenetileg így marad.
Inkább felteszek valami látnivalót, aztán egy kis esti műsor vár még rám a konyhában, s utána talán az ecset is a kezembe kerül még.
Ezt a dobozt szintén fényképről készítettem, ez is esküvőre ment. (...én pedig most a konyhába...)

Anyavirágot és Filotásné Tündit még nem köszöntöttem, pedig látom őket az olvasók között! Sziasztok, nagyon örülök Nektek!



4 megjegyzés:

  1. Szia Rózsa! Minden nap megnézem a blogot! Nagyon szépeket alkotsz! Gratulálok!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Tündi, nagyon örülök, hogy erre jársz! Köszönöm a dicséretet! Legyél továbbra is gyakori vendég nálam!

      Törlés
  2. Szia Rózsa,
    e-mail cím beszúrása:
    1. Elrendezés - Modul hozzáadása
    2. Válaszd ki a "Szöveg"-et
    3. címet nem feltétlenül kell adnod
    4. Tartalom részbe írd be: pl. "ide írhatsz levelet", vagy bármilyen más szöveget. Jelöld ki a szöveget, majd katt a link beszúrására (zöld színű). A felugró ablakba írd be (szóköz nélkül):
    mailto:e-mail címed
    majd mentsd el.
    5. végül mentsd el az egész elrendezést
    puszi
    gabi

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Kedves Gabi!
      Olyan jó, hogy így "vigyázol" rám! Pillanatok alatt feltettem a leírás alapján. Egyet viszont nem értek. Máté fiam gépéről valamiért nem működik (outlook express-t kérne hozzá, ami nincs a gépére feltelepítve). Tulajdonképpen nem értem a problémát. Én magam-magamnak küldtem ugyan három x-et, az átjött, vajon ez így mindenkinek jó lesz? Esetleg küldene nekem a piros "email cimem" modulra kattintva valaki bármit, akárcsak néhány betűt, hogy lássam, rendben van így? Ha valaki olvassa ezt, kérem szánjon meg.
      Kedves Őrangyalom, még egyszer köszönöm!

      Törlés