2012. március 6., kedd

Decoupage a sport világában

Időeltolódás lerendezve, most már jöhet valami más.
Viszont ha már időben így elkeveredtem, mutatok valami olyant, ami a decoupage terén is amolyan "eltévelyedés". Úgy kezdődött, hogy egy ismerősöm kislánya (nem írtam el, nem fiú, lány!) tizenegy-néhány évesen Videoton-rajongó. Neki készült ez a doboz. Voltam is ám bajban az elején, elég nehezen indult el a projekt.
Valamikor ugyan készült egy jégkorong- és Ocskay Gábor rajongónak egy doboz,  azért a sport világa és a decoupage - hát bátorság e kettő párosítása, fogalmazhatnék úgy is, hogy amolyan kakukktojás. Az Alba Volán SC-s, Ocskay Gáboros dobozról sajnos fénykép nincs, de mivel közeli ismerősöm lányánál  van, így lehet, hogy még pótolható (állítólag nagy becsben van).  A történet pikantériája, hogy aki kérte tőlem a gyerekének, nem mondta el, hogy melyiknek, egy fia és egy lánya van, s én szent meggyőződéssel készítgettem a dobozt abban a hitben, hogy egy fiúé lesz. Nos nem így lett, amikor elvitte, akkor derült ki, hogy a lányáról van szó és ez neki lesz meglepi. Ettől a hírtől aztán nekem is volt meglepi a végén; hogy a lányok mennyire sportrajongók!
Az biztos, hogy a decoupage terén nem fogok sportot űzni az ilyen témaválasztásból, eddig mindössze három ilyen készült, s tényleg olyannak, akinek nem szívesen mondtam volna nemet (hihetetlen, de a harmadik is lánynak!).

Kanyarodjunk vissza a Videotonhoz. Igyekeztem kihozni belőle a tőlem telhető legjobbat, s arra mindenképpen jó volt, hogy  néhány új alapanyagot kipróbáljak közben. (A fotók szintén telefonosak, bocsánat a rémes minőségért!)








Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése