2012. március 5., hétfő

Pontos idő úgy látom itt nem lesz mostanában

Tettem még egy kísérletet, de ettől sem lett jobb. Oldalt ugyan megadhatom a dátumot és időt, mint közzététel idejét, de nanemá!, így, mindig egyenként? Biztosan van erre valami beállítás, csak én nem tudom megfejteni, így marad a 9 óra időeltolódás, ez van.
Eleinte nagyon gondolkodtam valami egyedi, valami sajátos szép blog-háttérről is. Aztán ahogy teltek a napok kezdtem megbarátkozni a jelenlegi nagyon egyszerű verzióval (lehet, hogy megszokta a szemem?). A másik ok, amiért nem próbálgatok: utána olvastam, kicsit nekem veszélyesnek és bonyolultnak tűnik ez a manőver, mindenhol biztonsági mentést javasol előtte, mert lehet, hogy a kiválasztott álomháttér minden eddigit tönkretesz, s akkor lehessen mivel visszaállítani, nagyon konkrét és követhető forgatókönyvet nem is találtam arra, hogyan kell megváltoztatni egy blog hátterét, így aztán egyenlőre marad ez a verzió. Talán majd egyszer...
Addig ami ennél a portánál a külsőségeket illeti, marad ez a helyes kislány, mint egyetlen egyedi. Egyébként teljesen véletlen - vagy "véletlenek márpedig nincsenek!?" - , hogy pont ez a kislány-arc lett a logom, de véletlen ide vagy oda, akkor, azon az estén, amikor összehoztam magamnak ezt a blogot valahogy ő került a képgyűjteményeim közül többször is az utamba, pedig ilyen antik fotót szép számmal összegyűjtöttem már, nagyon szeretem őket.

Azóta megtaláltam a "párját" is, ha őszinte akarok lenni, színeit tekintve ez még szebb is, mint a kiválasztott.(Egy kis trükközés van ezekben a régi fotókban, ez ebből a kettőből is látszik, de én imádom őket!)





2 megjegyzés:

  1. Rózsa, az admin felületen, a BEÁLLÍTÁSOK / NYELV ÉS FORMÁZÁS-nál tudod beállítani az időt.
    A GMT +01:00 Budapest - et kell kiválasztanod a listából, majd mentsd el!

    VálaszTörlés
  2. Éreztem, hogy van itt egy őrangyalom! Nagyon köszönöm, sikerült!

    VálaszTörlés