2012. április 23., hétfő

Csak egy mosoly...

"A nevetés az ember sajátja"  - az idézet a francia Rabelais tollából származik (pap, orvos és humanista reneszánsz író volt egy személyben).
Hétköznapibb megfogalmazásban azt is mondjuk: a nevetés gyógyít.
Biztosan van benne valami, s abban is, hogy nem csak nevetni, de nevető embert látni is üdítő dolog. Tény, hogy valahányszor erre a képre ránéztem a kis bohóc mindig mosolyt csalt az arcomra, s addig-addig kacsintgattam vele, míg "ráugrott" erre a dobozra.




4 megjegyzés:

  1. Szia Rózsa!

    Engem nagyon megragadt ez a bohócos dobozod, én is szeretnék egy ilyent. Szeretném megkérdezni, hogy az oldalát hogy csináltad?, a tetejét már nagyjából kiveséztük, de még nem jutottam a kipróbálásig, de igyekszem, és remélem, hogy nekem is ilyen gyönyörű lesz! Emese

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Az oldala a "kopott vagy koptatott sikk"-ként ismert technikával készült, pedig ilyet már te is csináltál /vagy csak beszéltünk róla?/, a lépései: sötét festék - viaszolás - világos festék, majd visszacsiszolás. Így már ismerős, ugye? :) Köszönöm a dicséretet!

      Törlés
  2. Kedves Rózsa!

    Köszönöm a kimerítő választ, már készítettem én is egy kis dobozkát ezzel a repesztőpasztával, ami szerintem jól sikerült, nekem legalábbis tetszik. Mivel nem tudlak elérni telefonon, kérdezni szeretnék, hogy fapácra is rákenhetem a kétkomponensű repesztőpasztát? Te már próbáltad? Szép estét, Emese

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen, fapácra is mehet a paszta, bár akkor is csak a színe fog átütni, mivel annyira szélesen azért nem reped, hogy látható legyen, hogy fapác van alul. Ettől függetlenül mehet,hiszen nagyon jól tapad, így nem "követeli" az akril réteget alapként.

      Törlés